“Ongastvrij”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 83 van 378 Restaurants in Haarlem
Keukens: Midden-Europees
6 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Flut dat er over een glas water bij het eten zo'n gezeur is. Trouwe bezoeker miesschien toch maar ergens anders volgende keer.

Datum van bezoek: november 2021

8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op een dinsdagavond gegeten met onze 10 maanden oude dochter. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening en een kleine kaart, maar voor ieder wat wils. Wij hadden de vegan burger en spinazietaart, die waren zeker de moeite waard. We komen graag terug om de rest van de kaart te proberen.

Datum van bezoek: juli 2020
JetS167, Eigenaar van Jetties, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Wat een mooie recensie! Fijn om te horen dat de vegan burger en spinazietaart zo in de smaak zijn gevallen! Tot ziens bij Jetties.

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden beide een vegan burger en het was super lekker, een huisgemaakte burger van erwten denk ik en super lekkere saus. Het is zelfbediening dus wees daar bewust van.
Ook de taartjes zijn super lekker en ook er zijn ook vegan opties.

Datum van bezoek: januari 2020
JetS167, Eigenaar van Jetties, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Bedankt Sandra voor deze mooie recensie! Fijn om te horen dat de veganburger goed heeft gesmaakt, net als de taartjes! Wij werken inderdaad met zelfbediening, goed dat je dit aangeeft! Fijne dag en hopelijk tot ziens bij Jetties!

28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van andere reviews zijn we gaan lunchen bij Jetties. Het was niet slecht, maar prijzig voor hetgeen je kreeg. Ik zou er de volgende keer niet weer voor omlopen.

Datum van bezoek: december 2019
JetS167, Eigenaar van Jetties, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Bedankt voor jouw recensie! Fijn om te horen dat je het eten goed heeft gesmaakt. Wij werken met de best mogelijke ingrediënten, waardoor de prijzen misschien iets hoger zijn dan jij verwacht. Nog een fijne dag en vriendelijke groet,
Jetties.

8 december 2019 beoordeeld

Vandaag met vrienden/familie naar de Kerstmarkt in Haarlem. Eerst even wat drinken met wat lekkers erbij bij Jetties. Zelf halen .... Het was druk en daar zijn ze m.i. niet op berekend. Naast de koffie en warme chocolademelk ook appeltaart besteld - zag er lekker uit. De appeltaart kwam uit de diepvries en was nog bevroren toen wij er aan begonnen. Terug naar de balie en waarschijnlijk zijn ze toen in de magnetron opgewarmd. Niet meer te eten - geen smaak meer aan en dat voor 4 euro per stuk.
Voor volgend jaar weten we het al - niet meer naar Jetties!

Datum van bezoek: december 2019
JetS167, Eigenaar van Jetties, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Beste Hans,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie. We nemen jouw feedback heel serieus, om zo onze service te kunnen verbeteren! Wat ontzettend vervelend dat uw bezoek aan Jetties niet goed is verlopen, wij zullen dat intern bespreken. Kunnen wij u als compensatie een kadobon aanbieden voor een stukje (appel)taart van het huis voor u en uw gezelschap?

We horen het graag!

Jetties

Reizigers die Jetties bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Jetties geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.