Beoordeeld op 7 september 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan door medewerkster van de receptie..De kamer was al schoongemaakt en mochten we eerder de kamer in..
Wat een mooie kamer Als ik dan iets zou verbeteren is iets van plantenbakken op de balkons voor wat meer privacy met je buren...Een kunstwerkje aan de muur zou het net iets huiselijke maken..maar ik voel me altijd wel thuis bij vd Valk.
Schoonmaak goed en bedden heerlijk
Diner was top! En goed idee om het buffet door koks te laten pakken alleen mistte ik wel een zoet broodje of plakje cake maar goed ..ik heb toch heerlijk ontbeten hoor!
Zeker een aanrader om dit hotel te boeken centrum.op loopafstand 15 min.lopen

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel verdient echt een 5 sterren beoordeling. Daphne bij de receptie begrijpt het helemaal en heeft er een fan bij! Wat en warm welkom en een lief ontvangst. Of we een tweepersoonsbed wilden want daar hadden ze er niet zoveel van. Ook het personeel in de bar deed het goed, maar eten was lekker! De kamer was mega ruim. Het betrof een comfort + met bad en aparte wc. Het is niet perse nodig maar het heeft wel wat. Alles is nieuw en sfeervol.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020

Wegens de corona maar een paar dagen naar Haarlem. Het van der Valk hotel ligt op fiets afstand van het centrum. Ruime gratis parkeermogelijkheden, De receptie was vriendelijk en de kamer ruim en netjes. Mooie badkamer en zelfs een balkon. Het ontbijt was echt super, ondanks de corona was het perfect en verzorgd. Dit hotel is geschikt voor een paar dagen Haarlem.

Kamertip: volgens mij is iedere kamer goed
Beoordeeld op 30 augustus 2020

VDV Haarlem verdient in alle opzichten het predikaat uitmuntend!!
De comfort + kamer is subliem.
Het restaurant gebeuren is eveneens zeer goed.
Het hotel, inclusief personeel, ademt een warme sfeer.
Kortom, alle lof voor VdV Haarlem.

Datum van verblijf: augustus 2020
Sabien Heikens, Other van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen om uw review van uw verblijf hier op Tripadvisor achter te laten, dit waarderen wij enorm.

Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en optimaal heeft genoten van onze faciliteiten. Wij zullen u dan ook bedanken voor uw lovende woorden over ons hotel en personeel.

Graag hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel, wij zullen er wederom alles aan doen om u een zorgeloos verblijf te bezorgen.

Sabien - Assistent Front Office Manager

Beoordeeld op 25 augustus 2020

Wij waren voor een nacht hier.
Ik kan niets slechts zegen.
Er is prima hotel en modern gebouw. Wij waren in restaurant voor diner, maar ontbijt was super en gratis parkeren ook plus.Bovendien de personeel was erg vriendelijk en bereid te helpen.
Gewoon top!

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw review van uw verblijf hier op Tripadvisor achter te laten, dit waarderen wij enorm.

Leuk om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en optimaal heeft genoten van onze faciliteiten. Ook willen wij u bedanken over de lovende woorden van ons personeel hier streven wij ook naar.

Sabien - Assistent Front Office Manager