Beoordeeld op 25 augustus 2020

Wat een schitterend hotel is dit! Het is er dan ook eentje uit de exclusieve reeks van Van der Valk, maar dat maken ze ook meer dan waar! Alles straalt luxe uit. Het personeel is bijzonder vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. Wij hadden een comfort kamer geboekt (was prima in orde), maar omdat hier geen bad in zat omgeboekt naar een kamer met bad tegen een meerprijs van €13,-. Naast een bad en inloopdouche was deze kamer bijzonder ruim en voorzien van een apart toilet. Alles was aanwezig op de kamer. Tevens was alles schoon en netjes. Ontbijt was goed verzorgd, alleen wel wat langere wachttijden, maar dit vonden wij niet echt storend. Parkeren gratis op een groot parkeerterrein voor de deur. Ook hier weer alleen laadpalen voor Tesla's. Er stond ook nog een snellader, maar deze bleek niet geschikt voor mijn voertuig. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen (maar dan ben ik aan het muggenziften) mijn tournedos was net iets "te ver door". Al met al een paar heerlijke dagen gehad hier. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Sabien Heikens, Other van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw review hier op Tripadvisor achter te laten, dit waarderen wij enorm.

Wat fijn om te lezen dat u optimaal heeft genoten van uw verblijf. Leuk om te lezen dat u voor de upgrade heeft gekozen naar een Comfort+ kamer. Ook zijn wij erg blijf te lezen dat u de langere wachttijd van het restaurant voor het ontbijt als niet storend heeft ervaren. Vanwege de corona maatregelen moeten wij ons aan de afstand houden van 1,5 meter en mogen er niet teveel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. Hierdoor kan het inderdaad iets langer zijn dan normal gesproken.

Wij zullen uw feedback over de tournedos doorgeven aan onze Chefkok zodat hier op gelet kan worden.

Graag hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel, wij zullen er wederom alles aan doen om u een zorgeloos verblijf te bezorgen.

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het weekend van 1 augustus samen met een vriendin een weekendje weg geweest naar Haarlem. Wat een fijn hotel! Ontvangst was erg goed. Hele fijne jongeman die ons welkom heette en uitleg gaf over Haarlem.
De kamer was echt waanzinnig. Een comfort kamer zoals niet eerder gezien. Erg groot met een aparte wc, douche en bad, groot balkon en een heel fijn bed.
Alles is schoon en het personeel was erg vriendelijk!
Hier komen wij zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
Sabien Heikens, Overig van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw review hier op Tripadvisor, dit waarderen wij enorm.

Wat onwijs leuk om te lezen dat u optimaal heeft genoten van uw verblijf. Zoals ik kan lezen uit uw review heeft u een Comfort+ kamer gehad, deze is iets luxer dan onze gewone Comfort kamer.

Wij hopen u, zoals u ook zelf heeft geschreven, dan ook graag weer een andere keer te mogen verwelkomen. Wij zullen er wederom weer alles aan doen om u een zorgeloos verblijf te bezorgen.

Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Haarlem een overnachting geboekt bij Van der Valk dat op loopafstand (20 minuten) van het centrum ligt. Alles is met het woord ‘ruim’ te beschrijven. Ruime parkeerplaats, mooie ruime entree, restaurant, gezellige bar. Kamers eveneens erg ruim met grote badkamer met ligbad en aparte douche. Apart toilet. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goed verzorgd ontbijt. Hygiëne staat hoog in het vaandel in dit hotel. Enkel positieve punten bij dit hotel. We komen er zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Sabien Heikens, Other van Van der Valk Hotel Haarlem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Geachte gast,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en optimaal heeft genoten!

Zoals u zelf al aangeeft hopen wij u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Wij zullen er wederom alles aan doen om u een zorgeloos verblijf te bezorgen.

Beoordeeld op 26 juli 2020

ruim een half uur wachttijd in de rij voor het ontbijt buffet. Er wordt geen afstand gehouden. Met ov is het lastig te bereiken en het gebouw wordt gerenoveerd wat geen overlast geeft maar er wel lelijk uit ziet

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over van der Valk hotel Haarlem. Dagelijks ben ik met mijn team bezig om te blijven verbeteren en uw ervaring is daar enorm belangrijk voor.

Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat uw ervaring tegen is gevallen.

Wat vervelend om te horen dat er een lange wachttijd was bij het ontbijt buffet en dat er onvoldoende afstand werd gehouden. Vanwege de bijzondere situatie hebben wij een aangepaste werkwijze. Dit kan helaas er toe leiden dat gasten wat langer moeten wachten in de rij bij het buffet. Wij doen ons uiterste best om dit zoveel mogelijk te voorkomen en gasten te attenderen op het behouden van afstand van elkaar. Mijn excuses dat wij hier tijdens uw verblijf in tekort zijn geschoten.

Omdat ik het toch erg vervelend vind wat u is overkomen zou ik u graag twee desserts naar keuze willen aanbieden. Mocht u van mijn aanbod gebruik willen maken dan kunt u mij op de hoogte brengen van uw reservering en zal ik zorg dragen dat de juiste persoon op de hoogte is van onze afspraak.
U kunt hier tot juli 2021 gebruik van maken.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Nogmaals dank voor uw feedback.

Hotel Haarlem

Renske Doze
F&B Manager
fbm@haarlem.valk.nl

Beoordeeld op 8 juli 2020 via mobiele applicatie

Het hotel maakt de waardering matig het restaurant triest! De zalm was veel te doorbakken en de heilbot smaakloos de groenten glazig en het tempo van voor hoofd na was een formule 1 race. Positief is de kamer en de regendouche. Eens maar.....

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over van der Valk hotel Haarlem. Dagelijks ben ik met mijn team bezig om te blijven verbeteren en uw ervaring is daar enorm belangrijk voor.

Ik vond het dan ook erg jammer om te lezen dat uw ervaring in ons restaurant tegen is gevallen.

Wat vervelend om te horen dat de gerechten niet in de smaak zijn gevallen en dat u niet een prettig diner ondervonden heeft in verband met de snelheid van de gerechten.

Omdat er een verschuiving heeft plaatsgevonden binnen het team zijn er veel nieuwe collega’s. Wij zijn druk bezig om iedereen op het gewenste niveau te krijgen en alle leidinggevenden doen hun uiterste best om alle fouten te voorkomen en anders zo snel en correct mogelijk te corrigeren. Hierdoor is het ons ontglipt dat de zalm te lang gebakken was en de heilbot niet genoeg op smaak was. Uiteraard is dit geen excuus maar het is voor u goed om te weten dat we ons bewust zijn van de verbeterpunten. Hierdoor is het erg fijn om van u deze terugkoppeling te ontvangen.

Omdat ik het toch erg jammer vond wat u is overkomen zou ik u graag een hoofdgerecht willen aanbieden bij een volgend bezoek. Mocht u van mijn aanbod gebruik willen maken dan kunt u mij op de hoogte brengen van uw reservering en zal ik zorg dragen dat de juiste persoon op de hoogte is van onze afspraak.
U kunt hier tot januari 2020 gebruik van maken.

Hotel Haarlem

Jan Willem Wierstra