“Nieuw favoriete plek”
Beoordeling van Mano Restaurant

Mano Restaurant
Geclassificeerd als nr. 104 van 371 Restaurants in Haarlem
Wijk: Centrum
Beschrijving: internationale chic, lekker eten
7 juni 2021 beoordeeld

We hebben een fantastische ervaring gehad en gekozen voor het chefs menu (5 gangen). Het was heerlijk weer dus we konden fijn buiten op het terras zitten wat een mooi uitzicht heeft. Verder werden we goed geholpen met de wijnkeuze en dit paste ook goed bij de verschillende gerechten. Ook werd er rekening gehouden met voedselallergieën en heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer kunnen genieten van een mooi en lekker dessert. In het kort: Heerlijke gerechten, attente service, goede atmosfeer, goed wijnadvies en fijn team! Een aanrader!

3 juni 2021 beoordeeld

We hebben genoten van het chefs menu op het terras, 5 gangen met 5 bijpassende wijnen. Het team is jong maar professioneel en gedreven. Zeker een aanrader. Een aanwinst voor culinair Haarlem.

3 juni 2021 beoordeeld

Gastvrije ontvangst in relaxte sfeer. Jong team van gedreven en talentvolle professionals.
Attente service. Pure klasse. Prima wijnadvies.
Creatief eigentijds opgemaakte borden met verrassende zeer smaakvolle gerechten.
TOP TOP TOP
Hartelijk dank voor de geweldige ervaring. We komen spoedig dineren.

1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2021
2 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Mano Restaurant bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Mano Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.