Beoordeeld op 15 maart 2020

Schone, niet al te grote kamer met alle noodzakelijke faciliteiten (met upgrade balkon) en mooi uitzicht/zonnig (4e etage voorkant). uitstekende bedden. Enthousiast en deskundig personeel (met name de aansturende medewerkers). Prima restaurant voor lunch en avondeten,ontbijt voor een 4 sterren hotel duur en beperkt. Ligging hotel op loopafstand van centrum en bezienswaardigheden. Jammer genoeg last van sigarettenrook vanuit andere kamer.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde hogere etages bieden ruim uitzicht en vangen volle zonlicht.
Datum van verblijf: maart 2020
PaulBuyserHaarlem, Front Office Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2020

Beste 58he.

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en natuurlijk het eten in ons Zocher Restaurant.
Uw feedback betreft het ontbijt zal wordt besproken met het restaurant, bedankt hiervoor!

Helaas had ik niets vernomen van sigarettenrook, dit is namelijk strikt verboden in het hotel. Wij hadden dit dan direct op kunnen lossen. Excuses voor het ongemak.

Fijne dagen toegewenst en blijf gezond!

Beoordeeld op 2 maart 2020

Ik kan alleen maar positief zijn over het totale plaatje. Kamer en badkamer zijn mooi en schoon. Het bed is super comfortabel. Het is rustig, geen enkel geluid van anderen gehoord. Ideaal is de late check out. Personeel is vriendelijk en maken een praatje als je dat zelf wilt. Ontbijt bij Zocher was ook uitstekend. Welkomst drankje en een plateau Zocher als welkom van het hotel, ook niet verkeerd.
Ik zou zeker dit hotel aanraden!

Datum van verblijf: februari 2020
PaulBuyserHaarlem, Front Office Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Beste 832ariadneo,

Wat een positieve woorden over het verblijf dat u heeft gehad!
Mooie woorden die ik zal doorgeven aan de andere afdelingen.

Mogen wij jullie snel weer ontvangen?

Fijne dag toegewenst!

Beoordeeld op 23 februari 2020

Arrangement via Luxury Hotel. Mooi ingerichte sfeervolle kamer, schoon en van alle gemakken voorzien, met heerlijke bedden. Ontbijtbuffet was goed verzorgd en uitgebreid. Vriendelijk personeel in het hotel en restaurant. Binnen enkele minuten ben je in het centrum. Haarlem is een erg leuke stad. Tip: zoek van tevoren even uit waar je de auto wilt parkeren. Wij hebben geparkeerd bij P+R Spaarnwoude en zijn met de bus naar het hotel gegaan.

Datum van verblijf: februari 2020
PaulBuyserHaarlem, Front Office Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste Marion,

Bedankt voor uw hartelijke review en natuurlijk fijn dat jullie genoten hebben van het verblijf.

Ik zal mijn collega's doorgeven dat jullie een heerlijk ontbijtbuffet hebben gehad en bedankt voor de parkeer tip, voor de aankomende gasten die in het hotel verblijven.

Ik hoop jullie snel weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 2 januari 2020

Voor de kerst 2019 voor de 2e keer een hotel arrangement geboekt via Luxury Hotel Company. Deze keer Carlton President in Haarlem, de vorige was in Utrecht. Wederom erg tevreden over de keuze. Het hotel heeft een toplocatie aan het centrum vastgeplakt. Binnen 5 lopen ben je in de winkelstraat. Prettige ontvangst gehad, kamer ook keurig en rustig gelegen. Helemaal niks op aan te merken. Dankzij het arrangement hadden we een gratis welkomsdrankje, gebruik mini bar, ontbijt en late check-out. Al met al een heel fijn verblijf gehad!

Datum van verblijf: december 2019
PaulBuyserHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste Eline,

Bedankt voor uw hartelijke woorden over ons hotel (Carlton Square Hotel). U verbleef waarschijnlijk vorig jaar in het Carlton President Hotel te Utrecht.

Ik hoop dat u een goed uiteinde heeft gehad en u weer dit jaar te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Sfeervolle ambiance, fijne kamer, zoals op de foto gepresenteerd wordt, heel vriendelijk personeel, heerlijk restaurant, ook om 's avonds een drankje te nuttigen, super ontbijt.

Tip, wij hebben onze auto geparkeerd in Parkeergarage de Dreef, €12,50 per dag. 4 Minuutjes lopen naar het hotel, door het park.

Datum van verblijf: december 2019
PaulBuyserHaarlem, General Manager van Carlton Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Beste Ingvak,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven.

Alleen maar positieve woorden, bedankt hiervoor! Ik zal uw geweldige feedback doorgeven aan de verschillende afdelingen.

Bedankt voor de tip, hier zullen vast veel (nieuwe) gasten wat aan hebben!

Een fijn uiteinde en hoop u snel weer te mogen ontvangen.