“Gezellige drukte”

Geclassificeerd als nr. 25 van 375 Restaurants in Haarlem
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Jopen heeft de eeuwenoude Haarlemse brouwtraditie in ere hersteld. Een voormalig godshuis in het levendige centrum van Haarlem is omgetoverd tot een moderne stadsbrouwerij, grand café en restaurant. Onder het genot van een borrel of diner kunnen bezoekers het brouwproces in de Jopenkerk aanschouwen. Jopen brouwt hier volgens eeuwenoude recepten zowel oude als nieuwe klassiekers.
20 augustus 2021 beoordeeld

Jammer dat de wind op het terras stond, daardoor veel zand op de tafel.
Grote sortering van verschillend bier, Lekkere burgers

19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk terras maar bierprijzen erg hoog €7.50 . Wel aparte bieren maar dan nog. We besloten maar naar een ander terras te gaan in Haarlem waar er normale prijzen waren. Ik ben niet de enige die dit is opgevallen. Waarschijnlijk door de corona zijn de prijzen opgeschroefd.

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig! Vriendelijk personeel, lekker eten! Je hebt zeker iets voor de maag maar ook zeker voor het oog en daarom betaal je denk ik ook iets meer, je kan namelijk niet zeggen dat een biertje goedkoop is..

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad, lekkere biertjes gedronken, vriendelijk en snel bediend ondanks de drukte. Zeker voor herhaling vatbaar!

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Was weer helemaal super. Erg genoten van de heerlijke bieren, lekkere lunch en vriendelijk vakkundig personeel.
De bediening kon veel vertellen over het bier.
Heerlijk in het zonnetje gezeten op het grote terras. De bieren zijn niet goedkoop maar ze zijn het zeker waard.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Jopenkerk bekeken, bekeken ook

In Jopenkerk geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.