“Dineren”

Geclassificeerd als nr. 126 van 367 Restaurants in Haarlem
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
5 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vooraf het kaasplankje was verrassend lekker, hoofdgerecht idem dito. Hele vriendelijke bediening, echt een super-aanrader dit Veganistische restaurant!!

Datum van bezoek: augustus 2020

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Burger smaakt als burger, fish and chips als fish and chips, en kiepstukjes als kip. Alles heel betaalbaar. Leuke tent, leuke mensen. Een aanwinst voor Haarlem!

Datum van bezoek: juli 2020
7 juni 2020 beoordeeld

We hebben echt heerlijk gegeten. Als niet veganisten best een beetje sceptisch. Maar we hebben boven verwachting lekker gegeten. Vlees of vis niet gemist de vervanging voldoet volledig!

Datum van bezoek: juni 2020
19 april 2020 beoordeeld

Afgelopen zaterdag Ketjap Tempeh afgehaald: een aanrade!. Heerlijk van smaak, redelijk pittig, tikkeltje zoetig (maar zeker niet te), met lekkere krokante tempeh, knapperige groente, en afgedekt met uitstekende, geurige, kleverige rijst. Het was zoveel, dat we er makkelijk met z’n tweeën van konden eten. Daarmee is het heel betaalbaar, zeker voor die kwaliteit.
We zijn benieuwd naar de andere gerechten; en hopen dat we in dit sympathieke restaurantje over een tijd echt weer eens uit eten kunnen gaan.

Datum van bezoek: april 2020
18 april 2020 beoordeeld

Gisteren voor het eerst eten besteld en opgehaald. Een heerlijke wokschotel met zgn kipstukjes en een salade die ik pas vanmiddag heb opgegeten omdat het echt teveel was. Heerlijk gegeten en zéker voor herhaling vatbaar. Ik hoop dat jullie snel écht van start kunnen.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die New Vegas bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In New Vegas geweest? Deel je ervaringen!