“Heerlijk eten in dit knusse Italiaanse restaurant”
Beoordeling van La Picoletta

La Picoletta
Geclassificeerd als nr. 42 van 361 Restaurants in Haarlem
Keukens: Italiaans
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in dit Italiaanse restaurant! Als je in Haarlem bent, hier echt even gaan eten. De pizza was heerlijk, de caprese. Koffie met likeurtje na, mmmm

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Héérlijk gegeten. Wérkelijk alles klopte: de bruschetta,salade caprese, een pasta carbonara en tortelleni van de chef. Als dessert een verrukkelijke cassata en tiramisu met straciatellaijs. Van de zaak kregen we een lekkere limoncello. Een aanrader, deze zaak met aandacht voor de gasten!

Datum van bezoek: juli 2020
13 oktober 2019 beoordeeld

Het zat vol op deze vrijdag, maar het ging allemaal vlot. Voldoende personeel. We waren met 7 mensen, die allemaal genoten hebben van het eten. Feitelijk hier ook terecht gekomen door de beoordelingen van TripAdvisor.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zeven keer bot vind je ineens deze plek. Klein restaurant voor een goede Italiaanse hap (pasta). Fijne prijs.

Datum van bezoek: oktober 2019
29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een drukke zaterdagavond, omdat er nergens plek was, toevallig hier uitgekomen. En wat was dat goed! Aardige bediening, leuke tafeltjes en gezellige sfeer. Tafeltjes stonden wat dicht op elkaar en bediening had het wat druk waardoor we zelf aandacht moesten vragen. Maar dat was niet zo erg.
Eten was verrukkelijk. Heerlijk dunne, krokante pizza. Smeuïg, smakelijk en goede producten. Echt heel erg lekker.
Zeker een aanrader om naar terug te gaan. Mocht je nog is verdwalen in Haarlem hoop ik zeker dat je hier terrecht komt!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die La Picoletta bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In La Picoletta geweest? Deel je ervaringen!