“Uitstekend”

Geclassificeerd als nr. 172 van 368 Restaurants in Haarlem
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen in een fijne sfeer, wel druk, maar er werd goed rekening gehouden met de Corona maatregelen. De service was uitstekend en heel spontaan, we werden snel geholpen met een wijnkaart. Na het bestellen van de wijn kregen we de menukaart. Hier kregen we een ook een korte toelichting op. Het was een menu met veel keuze aan authentieke Indonesische gerechtjes!
Zelf heb ik de puri bali rijsttafel gekozen. Hier betaal je 37 euro voor een 3-gangendiner.
Vooraf kregen we heerlijke loempia’s gevuld met eend, garnaal en rund.
Niet gek veel later kregen we ons hoofdgerecht wat bestond uit verschillende gerechtjes geserveerd in leuke kommetjes op een warmhoudplaat. Alleen het zien van het eten was al een genot!
Als toetje kregen we een bolletjes ijs met plakkende rijst, een typisch Indonesisch gerecht!
Kortom, het was echt een top avond bij Samabe. Bediening was super, fijne sfeer, super lekker eten. Hier eten is echt waar voor je geld

Datum van bezoek: augustus 2020
Samabehaarlem, Eigenaar van Samabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide beoordeling Thijm. We vinden het fijn om te horen dat je een fijne avond hebt gehad met lekker eten. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

Team Samabe

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke saté’tjes vooraf, daarna de goed gevulde rijsttafel met echt veel verschillende ontzettend lekkere smaken. Absoluut een aanrader. (Wel behoorlijk prijzig)
Personeel erg aardig en attent.

Het dessert viel daarbij een beetje in het niet, een bolletje (lekker) ijs, een toefje slagroom en wat vers fruit. Doe dan ook iets authentieks Indonesisch zou ik zeggen.
Anders de volle score gegeven.

Datum van bezoek: juli 2020
Samabehaarlem, Eigenaar van Samabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten! Bedankt voor de positieve woorden en we nemen je feedback mee wat betreft het dessert.

Zien we je in de toekomst nog een keer terug?\

20 juli 2020 beoordeeld

Lekker eten voor een meer dan behoorlijke prijs.
De smaken van de gerechtjes zijn echt lekker maar de prijzen van de maaltijden zijn exorbitant.
Ook de bij behorende drankjes dragen stevig mee in de afrekening, heb je een dikke bankrekening dan zeg ik doen, anders zou ik nog even doorzoeken ..

Datum van bezoek: juli 2020
Samabehaarlem, Eigenaar van Samabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2020

Beste John,

Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten. We nemen de feedback mee wat betreft te prijzen!

Graag tot ziens.

12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk Indisch gegeten. Men is er helemaal in geslaagd om Indisch eten weer hip te maken. De inrichting van het restaurant, de kaart, de manier hoe het eten wordt opgediend (tip: neem de rijsttafel) en zeker ook het zeer vriendelijke personeel. In alle opzichten een geslaagde avond, en het was er ook druk, dus vooraf reserveren kan geen kwaad.

11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg smakelijke rijsttafel met bijzondere saté lam ( kambing style). Nou kende ik de chef nog van het vorige Indonesisch restaurant, “ De Rijsttafel” aan de Kruisstraat, maar het is echt eerlijk om te vermelden dat de kookkunsten zeker niet verminderd zijn. Heerlijke rijsttafel met fijne verse ingrediënten genoten in een prachtige ambiance met dito bediening. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2020

Bedankt voor de positieve woorden!

We zien je graag binnenkort een keer terug?

Samabe

Reizigers die Samabe bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Samabe geweest? Deel je ervaringen!