“Prima lunch”

Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 235 van 359 Restaurants in Haarlem
Beschrijving: In onze etablissementen “De Volkslust” staat het ter plaatse gebakken brood, met de smaak van weleer, centraal. Wij serveren u eerlijk natuurlijk brood waar de boer, de molenaar en de bakker elk moment van de dag met liefde voor moeder natuur aan werk
19 maart 2020 beoordeeld

In een prettige ambiance op eenhoek van de Kruisweg. Leuke lunchkaart, heerlijke ribeye salade genomen. Alert personeel, lekkere espresso.

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch is prima. Verse producten, veel keus. Goede bediening. Broodjes goed belegd. Goede ambiance . Komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
Jochemkeune, Eigenaar van De Volkslust, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beste Matthijs,

Bedankt voor je mooie recensie. We zijn blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij De Volkslust. Graag tot een volgende keer!

Vriendelijke groet,
Team De Volkslust

7 december 2019 beoordeeld

Kerstmarkt, dus druk. Dat kan. Uur wachten op het eten en vervolgens komen er een liefdeloze burger en idem tonijnsteak op tafel. Afknapper. Laatste keer.

Datum van bezoek: december 2019
Jochemkeune, Eigenaar van De Volkslust, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste Stephan,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit weekend was het inderdaad erg druk in verband met de kerstmarkt in Haarlem. Helaas hebben we daardoor niet de service kunnen die wij onze gasten normaliter bieden.

We hopen je wederom te zien bij De Volkslust om onze gastvrijheid te laten zien.

Groeten,
De Volkslust Haarlem

24 november 2019 beoordeeld

Het diner is best lekker en goed betaalbaar, maar we stonken een uur in de wind naar vette keukenlucht toen we thuiskwamen. Trek geen goede spullen aan.

Datum van bezoek: november 2019
31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen net een vriendin hier gezeten voor een lunch. Het was ontzettend mooi weer dus we hebben buiten op een bankje langs het water gezeten. Eten en drinken was prima. De service mag naar mijn optiek wel aan gewerkt worden. Buiten hebben ze niet super veel tafeltjes, maar ik vond de bediening traag. Het duurde even voordat iemand langs kwam om de bestelling op te nemen. We hadden drinken besteld en toen ging er weer enige tijd overheen voordat de dame naar buiten kwam om naar onze bestelling te vragen. Wanneer je bestelling is opgenomen hoef je niet lang te wachten, maar er is niet veel aandacht voor jou als gast en het was super rustig dus er had meer verkocht kunnen worden. De dame was aardig, maar er zou naar mijn idee meer aandacht aan de gast mogen zijn.
Ik kom nog wel een keer terug, hopelijk is de bediening dan verbeterd.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Volkslust bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In De Volkslust geweest? Deel je ervaringen!