Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij als stel van 75 en 68 jaar kregen een kamer waarvoor we eerst met de lift naar de 1ste verdieping moesten, toen 2 treetje maa beneden en toen een steile trap van 12 treden naar beneden met onze koffers. Te wijl er gasten tegelijk met ons aankwamen en gewoon op de 1ste verdiepnig verbleven. Men zei ons "Ja je wilt in het centrum zitten". De kamer en badkamer zeer klein, benauwd en gedateerd. Ontbijt zeer slecht, weinig keus en vieze koffie. S'avonds niets te doen/krijgen. Om onze fietsen te stallen moesten we nog eens 2.50 euro op betalen. Dit hotel is eigenlijk nog geen 2 sterren waard laat staan 4. Voor ons dus nooit meer en wij zullen dit hotel dan ook sterk afraden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Overnachting daar gedaan voor 1 nacht. Was ook maar goed ook, kamer was klein, interieur uit de jaren 80 en gedateerd. Badkamer idem maar opvallen schoon. Wel wat muf door de inpandigheid. Het ontbijt was geen topper. Eigenlijk wat beneden de maat. Koffie was niet vers maar uit een DE automaat; verse koffie op vraag. Dat laatste was geen verbetering, ook niet te haggelen. Overall beeld 3 sterren (en slaat op de vriendelijkheid van het personeel). Next time een hotel verder.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Prima hotel, het interieur is enigszins gedateerd. Helaas werkte de airconditioning in een van onze kamers niet. Ligging van het hotel in de binnenstad is prima. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 september 2016

Via een bon hier geboekt en het bleek een goed gelegen hotel te zijn waar je WAAR voor je geld krijgt.
Het ontbijt was dik ok.
Jammer was dat bar gesloten is.
Van hier uit kan je de vele mooie plaatsen bereiken te voet, per fiets en de wagen.

Kamertip: Wij zaten op het gelijkvloers en het was een rustig gelegen kamer
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 mei 2016

Waren hier de dag na Hemelvaart met onze ouders.
Bij aankomst waren onze kamers nog niet klaar, dus we konden met onze eigen ogen zien hoe hard het personeel werkt om de kamers schoon te maken.
Enige min punt is dat er geen minibar op de kamers is en er na half elf 's avonds nergens meer iets te drinken is te halen. Er zijn zelfs geen automaten.
Kwaliteit van de bedden liet ook te wensen over.

Kamertip: Het is niet overal gelijkvloers, soms moet je een trapje op of af op dezelfde etage.
Datum van verblijf: mei 2016