“Maandmenu”

Keukens: Italiaans
2 oktober 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten!!
Laatste tijd trouwens!
Vanavond een geweldig menu met veel keus!!
Aanrader!
Wij hebben een heerlijk voorgerecht gehad; Champignons met knoflook; scallopina en Panna Cotta
Sympathieke bediening!

Datum van bezoek: oktober 2020

19 september 2020 beoordeeld

Per toeval terecht gekomen op onze eerste avond in Enkhuizen (15-09) bij Porto Veccio.
Hadden we maar even de moeite genomen om recensies te lezen, dan wisten we dat het verstandig was geweest verder te kijken....
De eigenaar is totaal niet gastvrij en zelfs bot.
Het eten is van een erg matige kwaliteit. (we hadden pasta's, maar pizza's die we voorbij zagen komen zagen er ook niet erg aantrekkelijk uit)
Het enige lichtpuntje was de serveerster van die avond die haar stinkende best deed om het geheel aan onvriendelijkheid te compenseren. Dat was niet te doen in haar eentje.
Al met al: zoek een andere Italiaan, want er zijn nog meer in Enkhuizen !

Datum van bezoek: september 2020
13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de leuke locatie en op het eerste gezicht leuke entourage plaats genomen rond lunchtijd. Nadat een overduidelijk niet Italiaanse persoon (eigenaar?, kok?) ons wat schamel te woord stond en wij onze drankjes besteld hadden inclusief Italiaans Perroni biertje, werden wij bediend met bijna alle gevraagde drankjes...de perroni was helaas vervangen voor een radler??? De vraag was of dat ook goed was, want sorry geen Perroni, kon wel meelopen om te kijken in de koelkast voor ander Italiaans bier, daar was helaas de dop al half van open gemaakt en stond daar dus in de koelkast...mijn vertrouwen was weg en hebben er niet voor gekozen om hier te eten. De kaart was behoorlijk aan de prijs en aan de verzorging van het terras en mijn beleving binnen in het pand wilde ik niets anders afleiden dan wegwezen!!

Datum van bezoek: augustus 2020
5 december 2019 beoordeeld

Dit restaurant bezocht na het lezen op WF-Proeft dat je er lekker pizza kon eten. De pizza’s waren erg lekker en ook snel geserveerd. Jammer dat er niet bezorgd wordt want dan zou ik veel vaker jullie pizza’s eten. Chapeau voor jullie want ik kom zeker weer terug en dan probeer ik eens een pasta.

Datum van bezoek: december 2019
20 september 2019 beoordeeld

Als eerste 4 van de 7 gerechten waren wel echt goed.

Wij waren met een groep van 7. 3 namen de kalfsoesters. Het gerecht leek meer op een varkensfilet ipv een kalfsoester. Ook was het vlees erg taai. We hebben dit aan uiteindelijk 3 mensen gemeld. Nummer 1 deed niets ermee, nummer 2 bood een alternatief gerecht aan, maar de rest was toen al klaar met eten. Nummer 3 bood haar excuses aan, en we kregen gratis koffie na.

Geen kok die aan tafel kwam kijken bij onze borden. Vanuit de keuken wel zeggen dat het mals was. Geen korting op de gerechten.

Vanwege de slechte communicatie zullen we niet weer komen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Porto Vecchio bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland

In Porto Vecchio geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.