“lekker eten”

India Roti
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 29 van 54 Restaurants in Enkhuizen
29 maart 2020 beoordeeld

We waren voor een weekend in Enkhuizen en kwamen dit restaurant tegen en wilden wel eens India's eten en dat werd werkelijk een openbaring, wat een heerlijke gerechten.
We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaats uitzoeken, De inrichting is een beetje van alles wat maar dat geeft hier wel een beetje zijn charme. Bij de keuze van de gerechten werd ons nog gevraagd hoe wij deze wilden hebben,gewoon,een beetje pittig of heel pittig attent , we kozen zelf voor een beetje pittig en dat bleek een goede keus Het eten was bijzonder en erg lekker en niet te weinig, ik moest mijn best doen om het op te krijgen en dat voor een heel schappelijke prijs, bij een volgend bezoek aan Enkhuizen wil ik hier graag nogmaals willen eten en een ander gerecht willen uitproberen. we hadden een geslaagde en lekkere avond.

Datum van bezoek: maart 2020

6 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier indiaas gegeten. Het eten was heerlijk allen de organisatie was niet geweldig. Het restaurantdeel lijdt onder de afhaal en bezorgdienst met te weinig mensen. Doordat de ober op beide plekken ingezet werd , duurde het heel lang voordat 1 persoon zijn drinken had. Papieren bloknotes kunnen goed werken maar door drukte vergat hij doverse keren wat er besteld was. Dat zagen we ook aan andere tafels gebeuren. De inrichting is ook toe aan een nieuw likje verf en update.
Los daarvan was het eten van prima kwaliteit, dat was ook te merken , het was druk, zeker ook bij de afhaal balie.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Ik ben voor de eerste keer in een Indiaas restaurant geweest daarom maakten wij een makkelijke keuze: een drie gangen menu voor twee personen.
Ik vond het best lekker! "Medium spicy" was precies goed op de smaak. Wij hadden een salade met gegrilde chili kip als voorgerecht, gevarieerd hoofdgerecht (mix grill vlees, rijst, enz) en indiase rijst pudding als een toetje. Mijn top 3: Lamp in curry saus, pittig brood naan, gekruide kippenpoot. Portie is precies genoeg voor twee (wij zaten vol).
Min punten vond ik een plastic bord voor de salade en een kleine verwarring met onze bestelling.
Heel avondeten kostte 61 euro (met twee biertjes erbij).

Datum van bezoek: juli 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zelf heeft beetje zijn beste rijd gehad kwam inrichting. Ook (een deel) de bediening was beetje nors, maar het eten was heerlijk. Ook goed te doen met kinderen. Hele nette prijzen en je wat je over hebt mag mee naar huis. Je krijgt ook mooie hoeveelheden. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. We hadden mixed grill met tandoori en vega saag paneer, dit werd geserveerd met rijst. We hadden er zelf nog knoflooknaan bij besteld. Werd vlot geserveerd. Was ruim voldoende voor 2 personen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die India Roti bekeken, bekeken ook

Enkhuizen, Noord-Holland

In India Roti geweest? Deel je ervaringen!