TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 oktober 2019

Wat een heerlijk verblijf in het noorden van 'onze stad'. Een plek die we, ondanks dat we in Amsterdam wonen, zelden verkennen. Jong, dynamisch en altijd wat te doen. Kamers zijn zeer comfortabel met de beste bedden en een te gek uitzicht over de stad. Snel weer mijn huwelijk vieren :)

Beoordeeld op 18 oktober 2019

Bij binnenkomst straalt het al een gemoedelijke sfeer uit, het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Alles zag er schoon en netjes uit, goed onderhouden. Bij de indeling is er goed rekening gehouden met de ligging van het hotel, zo pal aan het IJ kijk je over heel Amsterdam uit. Met de lookout op het dak is het een complete ervaring.

Beoordeeld op 28 september 2019

Fantastisch verblijf gehad samen met mijn vriend! Het personeel is super behulpzaam en lieten ons meteen thuis voelen. Het jong en dynamische hotel dat helemaal draait om muziek is een grote toevoeging aan de stad. Zoiets unieks ben ik nog nooit ergens tegengekomen. Het aller tofste was de platen speler op onze kamer.
Al met al een super goed en zeer fijn verblijf gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Fantastisch hotel met een geweldig thema. Alles is muziek gerelateerd. Op de kamer staat een platenspeler met een aantal platen die je kunt draaien. Op de eerste verdieping heb je een super grote music library waar je lekker doorheen kunt snuffelen voor nog meer platen! Het personeel is bijzonder attent. Tijden de check in werden we meteen aangesproken en werd er meteen een glaasje cava aangeboden, heerlijk! Wij gaven tijdens de check in aan dat we even een weekendje zonder kinderen op pad zijn. Savonds lag er een lief kaartje op de kamer met een kleinigheidje voor de kinderen. Hoe leuk! Onze ervaring was fantastisch en ik zou hier zeker terugkomen en dit hotel aan iedereen aanraden! Daarnaast is de locatie uitstekend en het ontbijt moet je zeker ook uitproberen!

Kamertip: Een corner kamer met uitzicht op het water of de suite!!
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Echt een super leuk hotel met zeer leuke en lieve medewerkers. Kamers zijn erg leuk ingericht met eigen platenspeler en gitaar. Vooral het uitzicht als je aan het Ij zit is echt fenomenaal over Amsterdam!
Kamers zijn schoon en heel goed onderhouden.
Al met al echt een aanrader.

Reistype: Reisde voor zaken