“Terras / sfeer top, eten minder”
Beoordeling van Hangar

Hangar
Geclassificeerd als nr. 1.617 van 4.488 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-Noord
Wijk: Oud-Noord
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras om te zitten, aan het water. Veel beter gaat het niet worden op een zomerse dag in Amsterdam. Bediening is goed, drankjes waren ook top. Eten viel echter tegen, voor de steak was simpelweg ondermaats.

Datum van bezoek: augustus 2020

12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpele kaart, maar eten was kwalitatief erg goed. De schol is een absolute aanrader. Wel een beetje aan de dure kant. Uitzicht over het water is super, zeker op een zomerse dag. Bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek om te zijn. Uitzicht op het IJ waar je lekker naar alle bootjes kunt kijken. Leuke ‘strand’ sfeer.
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk geluncht. Werden snel en vriendelijk geholpen en het eten was zalig.

Datum van bezoek: juni 2020
23 februari 2020 beoordeeld

Super gezellige sfeer, lekker donker en heel veel lichtjes en kaarsjes. Vriendelijke bediening en heerlijk eten! Perfecte locatie voor een date wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy maar niet uitstekend. Eten was redelijk. Oesters vers maar te koud. Steak tartare onvoldoende gekruid. Bisque goed van smaak maar zonder veel kreeft. Alleen het ei uit de oven (wat is daar de buitenlandse naam ook weer van) was uitstekend. Drankjes redelijk geprijsd. Over het algemeen redelijk aan de prijs. Omgeving trendy en leuk. Uitzicht formidabel.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Hangar bekeken, bekeken ook

In Hangar geweest? Deel je ervaringen!