“Uit eten met collega s”
Beoordeling van Restaurant Duende Dos

Restaurant Duende Dos
Geclassificeerd als nr. 927 van 4.436 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Wijk: Centrum
16 maart 2020 beoordeeld

Goed restaurant, alleen erg druk op Vrijdagavond. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Tapas is goed gesorteerd en als er iets te kort was werd het aangevuld. Leuke avond gehad.

Datum van bezoek: januari 2020

28 augustus 2019 beoordeeld

Lekkere en vullende tapas. Leuk personeel, fijne ongedwonge plek. Bestel niet te veel. En reserveren is aan te raden.

Datum van bezoek: mei 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond de zondagse specialiteit Paëlla genoten, vanaf 18.00 uur te reserveren. Hoewel wij als Spanje bewoners wij dit nooit eten op de avond (alleen toeristen doen dit) was dit restaurant hier in Amsterdam een super ontdekking. Een paella Valenciana, bereid in de grote paëllapan, die klopte als een bus, geweldige smaak van alle ingrediënten en ook de bijgerechten waren heerlijk van smaak. Het was druk en gezellig op deze zondag, reserveren is dan ook een "must".
Voor herhaling vatbaar!
ingrid

Datum van bezoek: augustus 2019
16 maart 2019 beoordeeld

Er was gelukkig nog een tafeltje voor twee over. Het is hier namelijk altijd druk en wederom bleek dat dit geheel terecht is. Je wordt er vlot en zeer hartelijk ontvangen. Snelle en attente bediening en de koks werken zich een slag in het rond om al die lekkere hapjes snel op je tafel te toveren. Hoogtepunten van de avond waren: vissoep, witlof met blauwe kaas en de knoflook garnalen. Likkebaardend lekker!!

Datum van bezoek: maart 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten.
Op het moment dat je binnen loopt waan je je in Spanje. Alles ademt de Spaanse sfeer. Een tikkie chaostisch als het druk is maar wat een lekker eten. Echte Spaanse tapas.
Je besteld met je naasten een aantal gerechten die je vervolgens samen eet. Wij bestelden een 2e ronde, wat geen enkel probleem was.
We werden vriendelijk geholpen door de Spaanse eigenaar.
Tip: wij waren er rond 6, toen was het heerlijk rustig. Om 9 was zat het restaurant helemaal vol. Boek optijd :)

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Duende Dos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Duende Dos geweest? Deel je ervaringen!