Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Amsterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.121)
Beoordelingen filteren
1.122 resultaten
Waardering van reizigers
712
322
60
13
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
712
322
60
13
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.122 beoordelingen
Beoordeeld op 25 juni 2019

Mijn vrienden logeren daar nu, betalen bijna 400 euro per nacht, maar de Houskeeping laat te wensen over en als zij om flesjes drinkwater vragen, krijgen zij dat niet, en er wordt heel vluchtig schoon gemaakt, bed wordt alleen dicht geslagen. dit verwacht je niet voor deze prijs. verder zijn ze wel tevreden over kamer en de plek.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Cathy A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky P, Public Relations Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019
Google-vertaling

Dear Cathy,

Thank you very much for taking the time to review our hotel. I am happy to read that the room and cleanliness was good for you although this is not the level of service we want to offer and we are sorry if we did not meet your expectations. I will pass your comment on to our team to make sure that all rooms are up to our usual standards.

We are an eco-friendly hotel and our building has new water systems offering perfect water from the tap, this way we reduce the use of glass and plastic in the bedrooms. This initiative has started recently as one of our green practices and also contributing to preserve the environment in Zuidas. We are very pleased that your friends are enjoying their stay and we hope to see you all again soon.

Kindest regards,

Vicky Perez
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2018

Het personeel was heel service gericht en was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde een warme ontvangst. De kamer was in een woord geweldig. Aan alles was gedacht. De lokatie van het hotel kon niet beter. Midden in een prachtig winkelcentrum met mooie winkels en alles op loopafstand. Als ik in Amsterdam moet zijn zal ik nergens anders logeren, dit is just perfect.

Kamertip: Misschien iets meer van alles? Kopjes, wijnglazen e.d. precies op basis van twee personen....
Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank elisabeth19652018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky P, Public Relations Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018
Google-vertaling

Dear Elisabeth,

Thank you very much for such a positive review. I am glad that you enjoyed your stay with us and felt looked after during those days. Our staff work to make our guests' stay memorable and they will be happy to know about your comment. It is ever so satisfying to know that when you come back to Amsterdam you will choose us again.

We look forward to seeing you again soon.

Warm regards,

Vicky Perez
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Degelijk hotel in de buurt van station Amsterdam Zuid. Op die manier waarschijnlijk ook vlotte toegang tot het centrum van Amsterdam, maar dat was niet mijn bedoeling. Kamers zijn niet de traditionele hotelkamers, maar hebben een keuken ingebouwd, zodat je ook zelf je potje kan koken mocht je daar zin in hebben. Ontbijt is OK, maar ik miste wel wat fruit, eerlijk gezegd.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Koen67
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky P, Public Relations Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Koen67,

Thank you very much for taking the time to review our hotel. I am glad to read that you like our location and that if you wanted you could enjoy the city centre, although that was not your first thought. Public transport is near and very convenient. The kitchen in the room and the design of the space makes the place an ideal option for both short and long stay. Please accept our apologies if you could not have the fruit you wanted, we usually have it available everyday.

We would like to welcome you again soon.

Kind regards,

Vicky Perez
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 april 2018

We hadden een heerlijk weekend in dit hotel. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. We hadden fietsen geleend van het hotel en dat was super. Heel Amsterdam door op de fiets. De kamer was heel compleet en een heerlijk bed. Een aanrader!

Kamertip: Was perfect, geen tips....
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank lindanl2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 maart 2018

Gister aan het begin van de middag een afspraak in jullie restaurant.
We hadden een plekje gezocht in de lobby en daarna boven.
Daar werd door de dienstdoende medewerkster in het restaurant gelijk gezegd dat we daar niet bediend konden worden. Absoluut een gemist kans. Er zaten namelijk meerdere gasten dus 10 tot 12 kopjes koffie is snel verdient.
Al het personeel was wel erg vriendelijk en aardig.

Dus aan de hoge tafels aan het raam gaan zitten. Toen onze afspraak zich bij ons voegde vroegen we of er gebak was(de dame deed zelf niet aan bijverkoop), want een van de heren was jarig.
Na 5 minuten wachten kregen we het antwoord: het is aanwezig.
Dus 4 warme drankjes besteld en 4 appeltaart met slagroom.\
De drankjes waren er snel, de gebakjes moesten uit de vriezer komen en kwamen 15 minuten later. De gebakjes zelf waren erg lekker. Alleen de slagroom.... We kregen een kant en klare Campina bus van de naastgelegen supermarkt los op tafel....!!!....

Echt een gemiste kans, de F&B Manager moet zich echt schamen!! Wat een wan-vertoning die niet is toe te schrijven aan het werkende personeel, maar echt in sturing.
Het hotel heeft de potentie om een hotspot te zijn. Zet m op allemaal.

Wij komen snel weer terug.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
Bedank VlieTraveller
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMElementAdam, Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018

Beste VlieTraveller,

Ik wil u graag bedanken voor uw mening betreft uw laatste bezoek aan Element hotel.
Natuurlijk zullen wij een uitzondering maken voor gasten die niet in het full service restaurant Gordal willen zitten en dus op een andere plek service wensen. Mocht u volgende keer weer komen dan kunt u altijd een reservering maken zodat u de juiste service kan verwachten op het juiste moment en plaats.

Dank u voor uw feedback over de slagroom die wij serveren. Wij waarderen het des te meer wanneer gasten tijd en moeite nemen om verbeter suggesties door te geven. Daarom wil ik u ook vermelden dat wij een bidon hebben besteld om verse slagroom te kunnen serveren.

Ik wens u een fijne dag en hopelijk tot gauw.

Met vriendelijke groet,

Jory Munsterman
F&B Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken