Google
vanaf US$ 61,15
vanaf US$ 20,20
vanaf US$ 26,31
Beoordeeld op 29 augustus 2021

De grachtengordel is altijd weer fijn om overheen te fietsen of te wandelen. Vergeet ook de zijstraatjes niet. Geniet van alle mooie gevels en de bootjes op het water.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 13 juni 2021

bij een bezoek aan Amsterdam kan ik je aanbevelen alle grachten te bezoeken. Een boottocht over de grachten.
Te wandelen of fietsen over de grachten

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2020

Wij hadden een bootje gehuurd , en hebben 4 uur lang gevaren door de grachten van Amsterdam, dat is echt voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Grandeur langs het water. Het blijft hectisch en moet je hier met de auto zijn wens ik je sterkte. Te voet of met de fiets leuk om een uurtje door heen te peddelen.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020

Het kanaaldistrict in Amsterdam uit de 17e eeuw situeert zich rond de Singel, de Herengracht, de Keizersgracht en de Prinsengracht. Het is een unieke plek en behoort tot het Unesco Werelderfgoed. Een rondvaart is een must. Volgens de schipper is de gracht ca. 3 meter diep : 1 meter modder, 1 meter fietsen en 1 meter water. Regelmatig raakt er ook een wagen in de gracht en daarom zouden verzekeringsmaatschappijen hier en daar een ijzeren rail hebben aangebracht op de rand van de gracht.

Datum van activiteit: juli 2020