“Trendy plek!”

Geclassificeerd als nr. 677 van 4.427 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Museumkwartier
Wijk: Museumkwartier
19 maart 2020 beoordeeld

Na een bezoek aan het Rijksmuseum wilde ik hier met een vriend even kopje koffie drinken. Wanneer je naar binnen wil moet je eerst een steile trap op ,aan de achterkant of zijkant van het pand is een makkelijkere trap met een leuning.
Wat ik zelf heelnaar vindt dat de tafeltjes ongelofelijk dicht op elkaar staan. Dit betekent dat de bediening der amper langs kan wanneer je normaal zit.
Leuke aparte kaart, met goede koffie en aparte drankjes. Koffie is goed en wel wat duurder dan gemiddeld. Ik vond het leuk om een keertje gezien te hebben maar vanwege de tafeltjes zou ik je niet gauw nog een keertje komen. Inrichting is niet mijn smaak maar wel leuk dat het anders dan anders is.

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukke lunch maar desondanks vlotte bediening. Leuke kaart, niet standaard. Prijzen boven gemiddeld. Tafeltjes staan dicht op elkaar. Geen plek voor rustige lunch afspraakje

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting van Blushing is niet bepaald onze smaak, het komt allemaal erg kitcherig over. De zaak lijkt meer op een ijssalon dan op een koffiehuis. De kwaliteit van het eten is echter goed. Prima biologische producten en de brownie was verrukkelijk!

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat leuk en smaakvol ingericht , een grote bar en open deel waar alles wordt klaargemaakt
Dan de bestelling: homemade appeltaart en koffie
Twee broodjes met humus/ avocado en tomaat en glas wijn.
Alles smaakte goed!
Grappig gesprek met jongen in de bediening, die vlakbij Den Haag gewoond bleek te hebben. Alle personeelsleden dragen zwarte hooggesloten overhemden.
Frisse toiletten
Kortom, zo'n zaakje waar àlles klopt (en veel horecazaken een voorbeeld aan kunnen nemen!)

9 januari 2020 beoordeeld

Personeel heeft totaal geen service gevoel.
Harde muziek, ongezellig.
We zijn weggelopen en naar naastgelegen restaurant gegaan, is van zelfde eigenaar maar met beter personeel.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Blushing Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Blushing Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!