Beoordeeld op 12 maart 2020

Zaterdag 7 maart in W hotel geslapen . Wat een belevenis , super lounge op 6e etage hier ingescheckt . Een glaasje champagne erbij en zeer vriendelijk personeel . Kamers van allerlei snufjes voorzien en schoon ! Ontbijt subliem , aparte hapjes vis groenten en fruit en van de kaart een egg royal met zalm besteld . Verrukkelijk. Wat een gaaf trendy hotel . We komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2020
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Hi Ria L,

Bedankt voor uw leuke review! We zijn erg blij om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons. We hopen dat we u snel mogen terug verwelkomen!

Nogmaals bedankt.

Beoordeeld op 11 februari 2020

Ik ben zeer tevreden van de W hotel keten.

Al gelogeerd in de W Barcelona, New York. En nu ook Amsterdam.
Eenzelfde goede service ontvangst en vertrek liep zeer vlot.
Kamers zijn zeer netjes en modern, op de hoogte van de laatste trends. Rooftop bar was zeker een aanrader wij hadden geluk met het mooie weer!

Super ligging vlakbij het centrum en voor de ladies ook vlakbij de Bijenkorf!

Staan ook open om info te geven over de leukste bezienswaardigheden voor jou leeftijdscategorie!

Zoals altijd, tevreden, ik kom terug!

Datum van verblijf: september 2019
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Hi lauradl8768HW,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te schrijven over uw verblijf bij W Amsterdam.

We zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en willen u bedanken voor de complimenten.

We hopen dat we u snel mogen terug verwelkomen. Voor vragen of verzoeken voor de toekomst, aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Lekkere cocktails gedronken.Ruime keuze. We kregen er citroenwater bij en diverse soorten noten. Zaten heerlijk in de stoelen te genieten van het uitzicht. Bediening perfect. Buiten was het te koud, naar je kon er wel foto's maken.

Datum van verblijf: januari 2020
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Hi EllenL1268,

Bedankt voor je leuke review en je bezoek aan W Lounge! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten, we hopen jullie snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 23 december 2019

Afgelopen weekend zijn we met een aantal vriendinnen een weekend weg gegaan. Onze keus was het W Hotel en wat een TOF hotel is dit. We verbleven in de Fabulous Bank rooms en FABULOUS it is!!!! De valet parking was fantastisch geregeld, de check in door Myrto was zowel gezellig als tevens informatief. We werden echt getrakteerd door het team op een geweldig weekend weg wat bij aankomst in het hotel al van start ging!! Champagne bij de balie, voucher voor een drankje in de W LOunge en mooie amenity op de kamer met een kerstbal van Vondel welke zo goed paste bij de gelegenheid. Ik verblijf vaker in mooie hotels maar was echt onder de indruk van deze. Er gebeurt zo veel in dit hotel en toch blijft het heel relaxed, ontspannen en voel je je echt thuis. Diner bij The Duchess was ook fantastisch en zo ook een heerlijk hier de volgende ochtend. Een dikke TIEN voor team W Amsterdam....Mijn keus voor een weekend in deze stad!!

Kamertip: Love the BANK side of the Hotel
Datum van verblijf: december 2019
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Hi 982claudiav,

Bedankt voor uw review en voor het verblijven bij W Amsterdam.

We zijn erg blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad met vriendinnen in een van onze Fabulous Bank kamers. Bedankt voor de complimenten aan Myrto, we zullen zeker uw complimenten doorgeven aan haar! We hopen dat we u snel mogen terug verwelkomen. Ons team staat altijd klaar voor toekomstige verzoeken.

Nogmaals bedankt voor uw review!

Beoordeeld op 17 november 2019

Inchecken duurde minimaal 30 minuten, niet omdat het druk was, maar omdat de receptionist géén kennis van zaken had. De uitcheck procedure was niet veel beter. Ik was vanuit London op uitnodiging van een Duitse organisatie als gast in het hotel, maar moest bij uitchecken ineens toeristen belasting betalen. Waarom wordt deze niet zoals overal in de wereld in de hotel rekening verrekend. Mijn gastheer is multinational die echt niet op € 16 belasting voor 2 gasten zit te kijken. De bar op het welcome deck lijkt wel een nachtclub 's avonds waar veel jongelui van buiten het hotel alle plaatsen bezetten. Je betaald als hotelgast voor de faciliteiten terwijl niet hotel gasten er gebruik van maken. Wij gaan naar deze W niet meer terugkeren helaas.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Hi Joostk236,

Bedankt voor uw review.

We vinden het jammer om te horen dat u geen prettig verblijf heeft gehad bij ons. Uw feedback is erg belangrijk omdat we de ervaring van de gasten altijd willen verbeteren. We vinden het jammer dat we niet de mogelijkheid hebben gehad om dit tijdens uw verblijf te bespreken. We zouden graag meer feedback willen ontvangen over uw verblijf en kijken uit naar uw reactie. We hopen u vertrouwen terug te kunnen winnen en u snel te mogen terug verwelkomen.