Opslaan

vanaf 59,70 US$
vanaf 60,51 US$
vanaf 47,60 US$
Beoordeeld op 27 juli 2020

We hebben enorm genoten van het electrisch bootje, de luxe ervan en de leuke gids, daarnaast hebben we natuurlijk heerlijk weer gehad. Ons hele gezin met aanhang en op en oma vond het een geweldig leuke middag.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 6 juli 2020

Wat hadden wij een leuke dag met de sloep (met kap overigens) want het weer was eerst slecht. Maar toen wij gingen varen werd het steeds mooier en mooier. We hadden een ontzettend leuke schipper, Michel. En hij had ook een heerlijke vaart.

Want wij hadden zo een entertainster bij ons dat Michel alleen maar behoefde te varen.

Zeker aan te raden zo een boot te huren. Ontzettend gezellig en alles was keurig geregeld, Thanks a lot!!!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben een onwijs leuke dag gehad! Alles goed geregeld genoeg van alles in de catering en een hele leuke gezellig kapitein!

Beoordeeld op 15 juni 2020

Gastvrij ontvangst, professionele schipper! Leuke highlights gezien van Amsterdam. Blij dat in de COVID-19 tijd toch nog een vaartocht mogelijk was en toch de RIVM richtlijnen in acht worden genomen.

Beoordeeld op 4 juni 2020

Enorm genoten van een ruime boot, gezellige schipper, voldoende ruimte. Echt een aanrader voor iedereen!

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met this attraction