Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

2weken van te voren gebeld,aangegeven 6am te willen komen (€20 extra betaald), alles was ‘geregeld’ is. Bij aankomst andere kamer gekregen dan gereserveerd en pas om 07:30 een kamer.Respectloos personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019

Eenpersoonskamer is niet erg groot, maar van alle gemakken voorzien. Compleet met keukentje met combimagnetron, koelkast, Senseo, suiker / melkpoeder, etc. Het was er rustig. Buiten heb je een mini-strandje om te launchen en onder een afdekje vind je een roeimachine en andere fitnessapparatuur. Voor Amsterdamse begrippen prima prijs-kwaliteitverhouding!

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Als je een hotel zoekt dat niet doorsnee is dan is dit het hotel dat je zoekt.
Geweldige service, leuke kamers, heerlijk ontbijt .
We verblijven voor ons werk veel in hotels maar vinden dit echt een aanrader voor mensen die eens wat anders willen.

Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

De oprichters hebben hub best gedaan, een mijn inziens oud kantoorpand om te vormen tot hotel. De kamers zijn groot en prima ingericht. Het geheel is voorzien van een klein keukentje met microwave (zonder verdere uitrusting of kook faciliteit). Koffie en thee kon gratis worden gezet op de kamer. Het personeel was vriendelijk, wel wat overdreven hipster voor mijn smaak. Het hotel richt zich op de jongere bezoeker en heeft de sfeer van een hostel. De bedden lagen heerlijk, en de WiFi was uitstekend. Hebben in de avond een pizza besteld die ook boven verwachting goed smaakte. Een minpunt was dat er een “privé” badkamer was, maar dat deze tegenover onze kamer zat (in je onrrtbtoek over de gang). Tevens was er wel wat geluidsoverlast, deels denk ik ook te wijten aan feit dat we naast de ingang zaten waar gerookt werd. Zouden desondanks zeker nog vaker terugkomen als dit zo uit zou komen.

Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Niet mijn favoriete hotel hier in de buurt.
Vandaag dikke tegenvaller. Lang niet alle zenders doen het op tv. Il kan het morgen laten maken meneer. Tsja. Los van dat ik het niet geloof dat ik de enige ben die dit probleem heeft, is het natuurlijk geen service!!

Reistype: Reisde voor zaken