“Leuke tent”

Geclassificeerd als nr. 335 van 4.486 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Ons restaurant bestaat al bijna 20 jaar en is zowel voor buurtbewoners als toeristen een geliefde stek waar ze zich thuis voelen. Vele mensen komen hier al jaren en voelen zich op hun gemak als gevolg van de hartelijke service van de eigenaar. Onze gerechten zijn simpel, vers, smaakvol en goed geprijsd. U kunt bij ons terecht voor een pizza of pasta maar ook voor een uitgebreid vlees- of visgerecht. Een goede Italiaanse wijn ontbreekt daar uiteraard niet bij. La Festa wordt altijd drukbezocht vanwege de lage prijzen, vriendelijke bediening en goede kwaliteit. Reserveren (vooral op donderdag t/m zaterdag) is dan ook aan te raden.
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht gemixed voor 2 personen is erg lekker en veel! De pizza's zijn ook goed, pasta nummertje 21 iets minder.

Datum van bezoek: augustus 2020

8 juli 2020 beoordeeld

I.v.m Corana was het niet druk toch ging het verkeerd met de 4 voorgerechten met een tussentijd van 8 min. werd deze uitgeserveerd .
Op de salade was men de pijnboompitten en parmezaanse kaas vergeten!!!!!
We hadden ons verheugd op “zelf gemaakte tiramisu” bleek er niet (meer) te zijn
merkwaardig aangezien wij om 18.00 uur kwamen eten.
Voor een glas Pinot Grigio werd € 4.95 berekent , veel te veel voor deze middelmatige
wijn.

Datum van bezoek: juli 2020
2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden dit restaurant via Social Deal. Een aangename zaak, mooi interieur, klein maar gezellig. Het eten was super lekker, mooi verzorgd, mooi kleurplaatje zoals ze zeggen in het vakjargon. Kelner ramesh deed wat hij kon om alles it te laten verlopen. Als enige commentaar zou ik zeggen dat je geduld moet hebben om dit lekkers te proeven.

Datum van bezoek: juli 2020
11 mei 2020 beoordeeld

Pizza's zijn heerlijk, dunne krokante bodem en goed gevuld. Echt een aanrader. Goede en vriendelijke service! Leuke plek in de Jordaan.

Datum van bezoek: mei 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Op eerste zicht wel een gezellig zaakje maar er liep van alles in het honderd. Voorgerecht vergeten zonder dit goed te maken, pizza redelijk droog, mensen rondom ons waren ook niet tevreden... Jammere situatie

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Ristorante La Festa bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Ristorante La Festa geweest? Deel je ervaringen!