Beoordeeld op 18 maart 2020

Nabij de Ziggo dome, waren wij blij verrast met deze setting.
Vriendelijke ontvangst, heerlijke kamer , leuke vibe (Music orientated).
Fijne eetzaal waar met regelmaat een DJ draait of bandje/zanger/zangeres speelt.
Betaalbare food & drinks.
Kortom prima plek, sowieso qua ligging voor de JC Arena, ziggo dome, afas live enz.

Iets duurder dan bijvoorbeeld een Holiday Inn Arena, maar die 20 tientjes extra per nacht heb ik er zeker voor over. Kom er graag nog eens terug!

Datum van verblijf: november 2019
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz in the City Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Hi there Leon!

Thank you so much for leaving this amazing review for us!
We are glad to see that you enjoyed our Vibe so much.

We'd love to see you again here at Jaz in the City Amsterdam.

Marjolein Bruscke
Jaz in the City Amsterdam

Beoordeeld op 5 maart 2020

Voor de tweede keer een verblijf in dit hotel. Dit keer ging het inchecken niet heel soepel. Het slot van mijn kamer vond dat ik niet naar binnen mocht. De deur openen met mijn telefoon werkte niet. Had waarschijnlijk te maken met de batterij van het slot. Kan gebeuren. Werd door de vriendelijke receptioniste snel opgelost met een "ouderwetse" sleutelkaart. Kamer dik in orde. Ze hebben blijkbaar naar mijn vorige feedback geluisterd, want de kamer was nog schoner dan de vorige keer. Top. Helaas gold dat (nog steeds) niet voor de ramen. Er zaten complete handpalm afdrukken op het glas (en niet eentje), waardoor je bijna niet daar buiten kon kijken (ok, tikkeltje overdreven). Dat kan en moet gewoon beter, want hier kun je als schoonmaker gewoon niet omheen. Klein minpuntje is toch wel het ontzettend felle schermpje van de airco. Dit is 's nachts best hinderlijk en je kunt het alleen uitschakelen door de complete airco uit te zetten. Maar dan wordt het weer warm. Pluspunt is de stilte en goede verduistering van de ramen. Goede bedden met verschillende kussens. Heerlijke regendouche met tiptoetsbediening. Ontbijt ook nu weer goed voor elkaar. Ook nog eens heerlijk gezeten in het restaurant (Flat Iron Steak is een aanrader). Ik kom er zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz in the City Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Hi there Superstar!

Thanks so much for taking the time to leave this nice review.
We are happy to see that you are here for the second time.
We will share your points with our team to improve ourselves.

Thanks you very much again and hopefully we will meet you again in the future.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service en veel te duur. Personeel is allereerst zeer slecht bereikbaar om in contact te komen. Daarnaast voldoet het hotel totaal niet aan de verwachtingen op het gebied van service. Nooit meer!!

Datum van verblijf: februari 2020
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz in the City Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Beste RonniePeking123,

Thanks dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over je ervaringen. Natuurlijk willen wij onze excuses maken dat de service niet geweest is wat je had gewenst!
We zouden graag persoonlijk met je in contact komen om wat meer tekst en uitleg te krijgen over je recente verblijf. Helaas kunnen wij op basis van bovenstaande gegevens geen recent verblijf van je vinden.

Zou je contact met ons kunnen opnemen?

Beoordeeld op 21 januari 2020

Zeer goeie prijs-kwaliteit verhouding. Het hotel ligt buiten het centrum, maar vlakbij de Johan Cruijf Arena en het trein/metrostation Bijlmer ArenA. Van daaruit is het centrum van Amsterdam vlot bereikbaar met de metro. Parkeren kan onder de Johan Cruijf ArenA voor 1 euro per dag in combinatie met een vervoerticket voor de metro.
Ruime slaapkamer, kleine badkamer met ruime inloopdouche en apart toilet. Ontbijt is in buffetvorm, zeer uitgebreid en a volonté. Een omelet wordt op aanvraag gebakken.
In het restaurant op het gelijkvloers kan je lekker eten van de beperkte menukaart.

Kamertip: zeer goede prijs-kwaliteit verhoudiing
Datum van verblijf: januari 2020
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz in the City Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Hi there Filip!

Thanks so much for your nice review!
We are glad to see that you did enjoyed your stay with us so much.
The chef in our breakfast restaurant is a real star in making the best omelettes every day.

Please visit us again the next time when you shuffle by Amsterdam.

Beoordeeld op 27 november 2019

Hotel naast ons kantoor, ideaal wanneer we een team meeting hebben, incl eten en een drankje.. Hotel heeft een leuke uitstraling en heeft echt een van de lekkerste hotel bedden, heerlijk wakker worden met een nespresso op de kamer met top WIFI!
Ik ben wel altijd aan het stoeien met de douche, leuk die touch bediening, maar deze reageert heel slecht op mij voor de een of andere reden. Verder is het ontbijt helemaal top en in de avond genieten aan de bar, wetende dat er een top bed op je staat te wachten!

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marjolein_Bruschke, General Manager van Jaz in the City Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Hi there Superstar!

Thank you for your kind words!
We love to see you did like our comfy rooms.
Refarding the shower switch, we are currently renovating the shower switches.

We would like to see you soon again in our hotel.