“Lunch ”

Geclassificeerd als nr. 168 van 4.488 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er per ongeluk terecht in een klein straatje in Amsterdam.Het is super lekker pizza en zeer vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: september 2020

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een hele speurtocht dit restaurantje gevonden. Klein en knus. Maar wauw wat zijn de pizza's verrukkelijk! Het personeel was heel erg vriendelijk en de pizza's waren heel snel klaar! Aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt SUPER lekkere pizza’s, aardige bediening en vlotte service. Top adresje, hier gaan we zeker terug als we in Amsterdam zijn.

5 juli 2020 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten in dit echt Italiaanse restaurant. Het personeel zorgde echt voor alles. We hebben heerlijke wijn gedronken en ontzettend lekkere pizza’s gegeten. Wij komen hier zeker terug!

5 juli 2020 beoordeeld

Geweldig lekker gegeten!! Lekkerste pizza die ik in Nederland heb gegeten. Leuk personeel die een super avond regelen voor gasten. Grazie

Reizigers die La Zoccola del Pacioccone Pizzeria bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In La Zoccola del Pacioccone Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.