“Top zaak”

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke zaak. Super lekker gegeten. Zeer goede gastvrouw. Heel gezellig. Goede wijnen. Een aanrader. Neem de rogvleugel. Of de langoustine. Succes gegarandeerd. Reserveer een plekje aan de bar.

Datum van bezoek: augustus 2020
Explore02267238260, Marketing van Restaurant Envy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

Beste Nozem6576,

Hartelijk dank voor uw review! We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verrassingsdiner aangeboden door onze dochter en schoonzoon. En wat een feest. Een zeer aangename entourage. Heel vriendelijk professioneel personeel die alle gerechten en wijnen prima uitlegden. Alle gerechten..totaal 7...heel lekker apart en prachtig opgediend. Een gerecht vonden wij allevier iets minder. De bloemkool en die wijn. Verder alles voortreffelijk. Zie de foto's. Wij hebben genoten.

Datum van bezoek: februari 2020
Explore02267238260, Eigenaar van Restaurant Envy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Hi Joke,

Heel hartelijk dank voor je review! We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

11 februari 2020 beoordeeld

4-gangen genomen met wijnen. Elk gerecht was zeer goed bereid, en zeer smaakvol. Broodje en boter met zeste van citrus, makreel, dan heilbot met duxelle en aardpeer, hert met zalige knolselder en kastanje, en het pompoendessertje. Zeer lekker allemaal, evenals de bijpassende wijnen.

Datum van bezoek: februari 2020
elineh1989, Marketing van Restaurant Envy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Hi Ivan, bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van het diner. Zien we je snel weer? Team Envy

13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Citroenboter bij het brood extreem zuur.

2 van de 4 gangen vegetarisch. De eerste gang zag er veelbelovend uit!
Van de 2 vegetarische gangen, was 1 gang een vegetarische lasagne. Te pittig, uit balans. 3e gang een hertenrug. Vlees was top, de garnituren niet op smaak en niet passend bij het gerecht. Als 4e gang wilde eendenborst. Te ver gegaard en voor de tweede keer pastinaak in het menu. De jus en de mosterdzaadjes waren er wel erg lekker bij. Porties waren wat aan de kleine kant. De Service was verder prima maar voor €80 p.p. Hadden wij meer verwacht.

Datum van bezoek: januari 2020
shularoose1, Public Relations Manager van Restaurant Envy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Dear S6590MFtimg,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear your experience did not live up to your expectation. We take your feedback serious and I would like to ask if you could provide us with a more detailed description of your experience via e-mail: info@envy.nl . By doing so we can provide the team with all the information and improve where necessary.

Despite your negative experience we hope to welcome you back so we can show the quality and service we stand for.

Kind regards,

13 december 2019 beoordeeld

Eten en wijnen allebei fantastisch op smaak! Complimenten aan Bobby. Echt heel erg lekker, service en beleving echter ver ver ver onder niveau. Eerste gerechten weinig uitleg over de producten of de wijnen die we erbij dronken. Veel verschillende mensen ook aan onze tafel die dingen uitserveerde of vertelde. We hadden 6 gangen besteld maar na de 4de kwam er ruim 40 minuten niets. Wijn voor 5de gang was er wel al . De keuken was al schoongemaakt en het restaurant inmiddels bijna leeg. De laatste twee gangen kregen we gehaast achter elkaar uitgeserveerd terwijl het restaurant om ons heen al schoongemaakt werd. We waren dus gewoon vergeten... Het ergste kwam nog met het dessert. Het meisje dat hardhandig de tafel naast ons aan het schoonmaken was vroeg zich af of het dessert eigenlijk wel bevroren moest. Toen ze het ging vragen kwam ze vervolgens niet meer terug om terug te koppelen wat nu de bedoeling was. Daarna zei ze nog: Als de chef er nog om komt vragen, zeg maar dat jullie het zelf vroegen en niet ik. Er werd nog geprobeerd de boel te redden met een drankje van het huis, maar we liepen teleurgesteld met een flink lichtere portemonnee naar buiten. Prijs kwaliteit is dit het zeker niet waard. De beleving is ver te zoeken, in zowel de service als bijvoorbeeld de uitstraling van de toiletten. Ik zou niet terugkomen, zonde van de mooie gerechten die Bobby op tafel zet dus eigenlijk.

Datum van bezoek: december 2019
shularoose1, Public Relations Manager van Restaurant Envy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beste JoeyR690,

Wat vervelend om te horen dat uw ervaring bij Envy niet was zoals u had verwacht! Ik hoop dat we samen een oplossing kunnen vinden.

Wat u het beste kunt doen is een e-mail sturen naar ​info@envy.nl. Dit e-mailadres is van mijn collega's die de feedback van onze klanten verwerken. Zij kunnen u het beste en het snelst helpen.

Benoem in deze e-mail een beschrijving van uw feedback of klacht. Dan zoeken zij samen met u naar een passende oplossing.

Ik hoop dat het lukt zo en dat ik u voldoende geholpen heb!

Groet,

Reizigers die Restaurant Envy bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Envy geweest? Deel je ervaringen!