Beoordeeld op 6 januari 2019

Het hotel ziet er goed uit en heeft een mooie locatie. Binnen ongeveer 3 minuten lopen ben je bij het sloterdijk station dat openbaar vervoer, zoals trein, metro, tram en bus, heeft. Als je de trein neemt ben je binnen 5 minuten op centraal station. Mocht je een dagkaart van gvb hebben aangeschaft en je wilt daar gebruik van maken, dan neem je bus 22 en ben je ongeveer binnen 20 minuten op centraal station.

Bij het inchecken een upgrade naar een privilege kamer gekregen...hoewel ik daar eerst om moest vragen. Blijkbaar geen standaard procedure voor de gold en platinum members mochten er kamers beschikbaar zijn.

De privilege kamer is voldoende groot met genoeg voorzieningen, zoals een minibar met daarin een flesje sinaasappelsap, cola, 7-up en 2 water (met en zonder koolzuur). Verder is er een nespresso apparaat met 6 nespresso cupjes.
En voor het allereerste keer maak ik het volgende mee: er is geen handzeep of iets dergelijks! In al mijn reiservaringen is dit de enige hotel die niks aanbied om je handen mee schoon te maken. Apart en jammer!

Een ander teleurstellend puntje is, is dat er een geen welkomstgeschenk was. Ook dit heb ik nooit meegemaakt in al mijn reiservaringen als gold member.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
MercureAmsSloterdijk, General Manager van Mercure Amsterdam Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring met ons hotel te delen. Uw comments zullen wij zeker meenemen in ons streven onze service te optimaliseren.
Wij informeren u graag dat de verschillende privileges voor gold- en platinum members vastgelegd zijn in de voorwaarden. Een upgrade naar een Privilege kamer wordt gegeven o.b.v. beschikbaarheid. Een welkomstgeschenk behoord niet tot de standaard benefits.
Handzeep stellen wij beschikbaar op verzoek, maar we zullen zeker in overweging nemen om dit standaard in de kamers te leggen.

We hopen u binnenkort weer in ons hotel te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 31 december 2018

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 december 2018

Prima hotel en locatie. Enige minpunt waren de dames achter de receptie; die waren druk bezig met elkaar vertellen over dat een van hun naar een huis in Amstelveen ging kijken en dat vonden ze interessanter dan de gasten vriendelijk welkom heten.

Gastvrijheid is de 1e indruk in een hotel - dus zorg dat deze dan ook goed is.

Verder is het een prima (en betaalbaar) hotel vlakbij het station (dus binnen 5 minuten in het centrum).

Datum van verblijf: december 2018
MercureAmsSloterdijk, General Manager van Mercure Amsterdam Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019

Beste Marcella,

Dank voor de genomen tijd om ons te informeren over de ervaring in ons hotel. Dit is voor ons een kans om onze service te verbeteren.
Het spreekt voor zich dat gastenservice aan de receptie begint, dat is inderdaad de eerste indruk. Ik heb uw opmerkingen dan ook direct doorgestuurd aan de receptie supervisor.

We zien u desondanks graag nog eens terugg in Mercure Sloterdijk

Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

Goed verblijf gehad tijdens ons weekendje Amsterdam. Zachte bedden en zeker ook leuk personeel, vooral goed en vriendelijk geholpen door Danique. Goede tips voor musea en andere bezienswaardigheden. Bedankt!

Datum van verblijf: november 2018
MercureAmsSloterdijk, General Manager van Mercure Amsterdam Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2018

Geachte mevrouw Berg,

Hartelijk dank voor de complimenten. Dit zal onze collega's zeker stimuleren om de persoonlijke service hoog in het vaandel te laten staan. Ik heb uw comment ook direct aan Danique doorgestuurd.

Graag tot ziens

Beoordeeld op 25 november 2018

Zeer goed hotel , parking bij het hotel te bereiken met de lift , station voor de deur zonder lawaaihinder , op enkele minuten sta je in het minden van het centrum met de trein , zeer Vriendelijk personeel : het restaurant bij het hotel is op de 8ste verdieping waardoor je een heel mooi zicht hebt. Je kunt er goed eten en iets drinken aan de bar. Het vlees was lekker , maar de rest wat minder ijskoude bearnaise saus , frietjes niet goed. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker , jammer dat de roereieren en de worstjes gemaakt zijn met poeder , al de rest was zeer lekker.

Datum van verblijf: november 2018
MercureAmsSloterdijk, General Manager van Mercure Amsterdam Sloterdijk Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Geachte heer Slosse,

Hartelijk dank voor uw review. We zullen uw opmerkingen zeker gebruiken om onze service nog beter te maken.
Ter informatie: de roerei wordt bereid uit gesteriliseerd eigeel en wit. De worstjes zijn, uit oogpunt van de vele internationale gasten, bereid uit kip. Wellicht dat dit een andere smaakervaring heeft gegeven.

We hopen u graag weer te mpogen verwelkomen in ons hotel.