Beoordeeld op 18 juni 2019

Voor ons was dit na het concert van Pink echt een fijne ervaring. Kamer ruim en vooral schoon. Ontbijt was in eerste instantie niet goed bijgevuld maar dat was snel weer in orde. Bedden leken keihard maar sliepen wonderbaarlijk goed. Enige minpunt is de ventilatie. Ramen open was lawaai, ramen dicht en het werd benauwd. Van de grote groepen jongeren geen last gehad. Netjes geholpen door al het personeel en ook vlot de incheck en uitcheck door. Deze keer met een vriendin verbleven, maar zou met mijn man zeker ook een citytrip in een andere stad overwegen.

Kamertip: Vraag of je niet bij de metro/treinkant kan slapen. Wij hadden er achteraf weinig last van maar het kan vervelend zijn.
Datum van verblijf: juni 2019
svendeb0er, Team a&o Amsterdam van a&o Amsterdam Zuidoost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2019

Beste Gast, hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zijn blij te horen dat u graag bij ons verblijft en dat u tevreden bent met ons aanbod. Met vriendelijke groet, Team a&o Amsterdam.

Beoordeeld op 4 juni 2019

Afgelopen weekend verbleven we voor de 2de maal in het hostel, weliswaar net als vorig jaar tijdens een topweekend met een feestdag / lang weekend en de toppers-concerten. Dus het hostel is dan volgeboekt en het is er druk maar dit kan men toch verwachten neem ik aan op basis van ervaring.. Het is een goede accomadatie qua ligging, voorzieningen en prijs / kwaliteit schappelijk hoewel de prijzen in zulk weekend ook een heel stuk hoger komen te liggen zoals op de meeste plaatsen in de ruime omgeving... Maar we hebben echt wel wat minpuntjes vastgesteld vooral qua service. We konden vlak voor 15u reeds inchecken, de drukte viel op dat moment erg mee. Op de kamer bleek deze echter nog niet gepoetst en opgeruimd te zijn zodat we alsnog moesten wachten en ook nadien was deze nog niet erg netjes met nog afval in de vuilbakken, een handdoek die was blijven liggen. s' Avonds bij terugkomst bleken onze toegangskaarten ook niet meer te werken, foutje gemaakt blijkbaar dus weer naar de receptie..De ochtende erna bij de ontbijtzaal nog eens naar de receptie gestuurd want men was ons vergeten de muntjes mee te geven voor het ontbijt. Omstreeks 9.30u gingen we ontbijten, het was redelijk druk in de ontbijtzaal. Normaal denk ik want zoals gezegd hostel volzet en naar verwachting want men heeft toch een idee hoeveel mensen er zullen ontbijten neem ik aan. Toch waren de eitjes al op, iets later bleek er ook geen chocopasta meer en 1 van de soorten yoghurt was iets later ook uitgeput. Bij meerdere mensen was er ontevredenheid over het slinkende aanbod. En let op, 8,5 euro is helemaal niet veel geld voor hetgeen aangeboden wordt maar dan mag alles wel voldoende aangeboden worden zeker op dit uur...

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Sobere maar nette kamers. Douche was goed. Echt een verblijf om alleen te slapen na een concert of voetbalwedstrijd.. Prijzen van de automaat zijn wat hoog. Bijv. flesje ijsthee is 4 euro. Ziggo Dome en Arena op loopafstand

Datum van verblijf: mei 2019
svendeb0er, Team a&o Amsterdam van a&o Amsterdam Zuidoost, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Beste Gast, hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team a&o Amsterdam.

Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn met onze school hier 2 nachten komen overnachten.

De kamers en badkamer waren in orde, maar rond middernacht viel opeens de security binnen in de kamer van een deel van onze groep.

Hij beschuldigde hen van een plastic zakje rond de rookmelder te hebben gedaan. Dit was echter niet zo, zij hadden dit niet gedaan, misschien wel de groep voor hen. Ze werden gedwongen om binnen de 10 minuten hun koffers te pakken en te verdwijnen uit de kamer.

De rest van onze groep was door de commotie op de gang komen kijken, de security man kwam de kamer uit en scheen met zijn zaklamp in onze ogen. Hij zei ook "allemaal naar jullie kamer, je moet niet denken dat dit hier een vakantie is, maar een strafkamp!"

Nadat onze begeleiders met de man hadden gepraat, kwamen de jongens er met een waarschuwing vanaf.

In het pakket zat een all you can eat buffet, maar niets was minder waar. Je kon maar kiezen tussen paella en spaghetti, die nog niet eens van een goede kwaliteit waren. Uiteindelijk eindigde ik de volgende avond met een broodje en slaatje omdat, alweer, het eten niet van goede kwaliteit was. Bij de drank kon je verschillende smaakjes kiezen (fruitsap, iced tea, water,..) maar de helft van de keren kwam er gewoon troebel water uit.

Het ontbijt was beter dan het diner maar nog steeds niet een juiste prijs-kwaliteitverhouding.

Verder was het personeel nog heel onvriendelijk en ongeduldig.

Ik zou dit zeker niet aanraden en onze begeleiders hebben besloten dat ze hier ook zeker niet gaan terugkomen volgend jaar.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019

goed en vriendelijk personeel, met prima kamers om gewoon te kunnen overnachten, na bijvoorbeeld een concert.1 puntje van verbetering misschien is om ook mensen uit Nederland beter te kunnen helpen? Ze spreken er alleen maar Engels en Duits , het personeel in de locatie. Nou is dat voor mij geen probleem, maar eigenlijk te gek voor woorden, dat in je eigen land geen Nederlands door het personeel wordt gesproken. Verder niks dan lof hoor!

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen