Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hostel is goed gelegen, dichtbij station centraal. Om naar Amsterdam centraal te gaan moet je wel telkens een (gratis) ferry nemen.
Kamer viel wat tegen in vergelijking met de prijs .. bed is extreem hard en ons eigen badkamer stinkt extreem hard naar urine.
Kamer ziet er op de foto’s ook wat groter uit.
ramen kunnen niet open en verwarming/airco werkt niet.
Gemeenschappelijke douches = vuil
Ook een haardroger ontbreekt, zeker in de privé kamers.
Gemeenschappelijke ruimtes beneden = gezellig.

Datum van verblijf: augustus 2019
Clink-Hostel, Front of House - Antonio van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Hi xlarav,
I'm really sorry to read about your stay with us.
You were not supposed to face these situations here but we wish you would have let us know while you were here.
We would have been more than happy to solve all these issues for you.
We hope you'll be back again for better times with us.
Sincerely,
Antonio

Beoordeeld op 18 mei 2019

Dit hotel heeft een heerlijk relaxte sfeer. De veerboten zijn een top-service van Amsterdam. 's Avonds nog gezellig in de bar gezeten. De quadripple kamer was ruim, net zoals de badkamer. Een plankje in de badkamer om je spullen kwijt te kunnen zou handig zijn. En zoals in heel Amsterdam is het verbazingwekkend, dat personeel vraagt of je Engels zou kunnen praten: Excuse me!!!
Het ontbijt was super.
Het lijkt me erg leuk om dit als uitvalsbasis voor een stedentrip met je bijna volwassen kinderen te nemen.

Kamertip: De 'privé'-kamers met eigen badkamer zijn erg fijn
Datum van verblijf: mei 2019
Clink-Hostel, Front of House van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Hey Regina,

Thank you for rating us, we really appreciate it. We're pleased to hear that you enjoyed the comfortableness of your room and you also relaxed in our common areas. It's very cool to chill there isn't it?
Hope to welcome you back when you're in Amsterdam for the next time.
Cheers, Rea - Front of House

Beoordeeld op 15 oktober 2017

mooi onderhouden hostel, op een boogscheut van de stad, veerboten varen dag en nacht. zeer uitgebreid ontbijt. propere kamers. enig minpuntje: duur om een pintje te drinken in de bar van het hostel. mooie badkamer en toilet

Datum van verblijf: oktober 2017
Clink_Hostels1, Guest Relations Manager van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Hoi Gert,
Bedankt! Goed om te horen dat je het ontbijt lekker vond. Bedankt voor je suggestie voor de bar. We proberen met onze prijzen onder de gemiddelde prijzen van Amsterdam te liggen (die in het algemeen vrij hoog zijn). Onze biertjes zijn goedkoper tijdens happy hour en bij aankomst krijg je een 2 halen 1 betalen ticket voor o.a. een biertje. Hiermee kun je wat euro's besparen :-)
Hopelijk hebben jullie een leuke tijd gehad in Amsterdam!

Beoordeeld op 28 oktober 2016 via mobiele applicatie

We betaalden € 106 voor één nacht in een privékamer met badkamer. De kamer is erg klein en claustrofobisch. Het bed is klein met harde matras. Bovendien was er erg veel nachtlawaai, van hun eigen feestjes. Voor een ontbijt betaal je nog eens €5,90 extra per persoon. Kortom: je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Clink_Hostels1, Guest Relations Manager van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dag Ines,
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Onze excuses voor het lawaai. Toen jullie bij ons verbleven hadden we een feestje wat luider was dan we van tevoren dachten. We hebben dit na een uur ook stopgezet om die reden.
Helaas is heel Amsterdam duur, we zijn ten opzichte van andere accomodaties nog een van de goedkoopste.
Hopelijk hebben jullie ondanks dit toch een leuke tijd in Amsterdam gehad!

Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Wifi werkte hier een jaar geleden niet en werkt nu nog steeds niet. Gasten zitten op de gang op een ander netwerk te internetten. Receptie beweert dat als je er niet voor betaalt, je de service ook niet hoeft te verwachten! Veel te duur hotel voor een kamer zonder faciliteiten!!!

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Clink_Hostels1, Guest Relations Manager van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Hoi Jolanda,
Bedankt voor je review, excuses voor dit! We hebben tijdens uw verblijf inderdaad problemen gehad met het internet en heel hard eraan gewerkt om dit op te lossen. Gelukkig is dit nu opgelost :-)
Maar erg vervelend inderdaad!