Beoordeeld op 15 oktober 2017

mooi onderhouden hostel, op een boogscheut van de stad, veerboten varen dag en nacht. zeer uitgebreid ontbijt. propere kamers. enig minpuntje: duur om een pintje te drinken in de bar van het hostel. mooie badkamer en toilet

Datum van verblijf: oktober 2017
Clink_Hostels1, Guest Relations Manager van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Hoi Gert,
Bedankt! Goed om te horen dat je het ontbijt lekker vond. Bedankt voor je suggestie voor de bar. We proberen met onze prijzen onder de gemiddelde prijzen van Amsterdam te liggen (die in het algemeen vrij hoog zijn). Onze biertjes zijn goedkoper tijdens happy hour en bij aankomst krijg je een 2 halen 1 betalen ticket voor o.a. een biertje. Hiermee kun je wat euro's besparen :-)
Hopelijk hebben jullie een leuke tijd gehad in Amsterdam!

Beoordeeld op 28 oktober 2016 via mobiele applicatie

We betaalden € 106 voor één nacht in een privékamer met badkamer. De kamer is erg klein en claustrofobisch. Het bed is klein met harde matras. Bovendien was er erg veel nachtlawaai, van hun eigen feestjes. Voor een ontbijt betaal je nog eens €5,90 extra per persoon. Kortom: je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Clink_Hostels1, Guest Relations Manager van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dag Ines,
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Onze excuses voor het lawaai. Toen jullie bij ons verbleven hadden we een feestje wat luider was dan we van tevoren dachten. We hebben dit na een uur ook stopgezet om die reden.
Helaas is heel Amsterdam duur, we zijn ten opzichte van andere accomodaties nog een van de goedkoopste.
Hopelijk hebben jullie ondanks dit toch een leuke tijd in Amsterdam gehad!

Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Wifi werkte hier een jaar geleden niet en werkt nu nog steeds niet. Gasten zitten op de gang op een ander netwerk te internetten. Receptie beweert dat als je er niet voor betaalt, je de service ook niet hoeft te verwachten! Veel te duur hotel voor een kamer zonder faciliteiten!!!

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Clink_Hostels1, Guest Relations Manager van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Hoi Jolanda,
Bedankt voor je review, excuses voor dit! We hebben tijdens uw verblijf inderdaad problemen gehad met het internet en heel hard eraan gewerkt om dit op te lossen. Gelukkig is dit nu opgelost :-)
Maar erg vervelend inderdaad!

Beoordeeld op 22 december 2015

Voor een tweepersoonskamer betaal je +/- 80 eur, hiervoor verwacht je toch wel wat comfort. Het stapelbed was zeer hard, de kopkussens waren maar halve kopkussens (in de breedte de helft van een normaal kussen), geen tv, geen radio en zwakke wifi. Wat we wel kregen was een groepskamer aan de overkant van de gang. we zaten in het begin van de gang, vlak voor een inkomdeur die de hal afsloot met toegangscontrole. dit maakte dat iedereen er moest stoppen en met het nodige lawaai passeerde. We hebben er twee nachten verbleven en twee nachten zeer slecht geslapen door het vele lawaai en de harde bedden. De kamers waren op zich zeer proper en het hostel is ook zeer goed gelegen en is zeer modern. maar ik zou het niet aanraden als je gewoon met 2 logement zoekt.

Kamertip: indien je met 2 gaat vraag een kamer aan het einde van de gang (minder passage)
Datum van verblijf: december 2015
ClinkNOORD, Host van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2015

Hi Jan,

Sorry to hear you couldn't fully enjoy your stay. Thanks for leaving us your feedback though! We are currently testing new pillows and will replace them in the future.

Happy holidays!

Anne

Beoordeeld op 29 november 2015

De geboekte privékamer was te duur voor wat we kregen, namelijk een sfeerloze, wel schone, erg kleine kamer met een hard bed. Het bed kraakte en het was erg gehorig (ik hoorde het bed van de buren kraken), het raam kon niet open en de ventilatie maakte lawaai. Ontbijt zat niet bij de prijs in. Nogmaals, de kamer was schoon en het was prima, maar te duur voor wat we kregen.

Datum van verblijf: november 2015
ClinkNOORD, Host van ClinkNOORD, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2015

Hi,

Thanks for sharing your feedback:)
We are currently in the process of updating the rooms with some awesome art!

Happy future travels

Anne,