“Leuk grand cafe”

Keukens: Belgisch, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Museumkwartier
17 maart 2020 beoordeeld

Hier met mijn zoon geluncht. Prima keuzes en een lekker blond biertje erbij.
Ken deze tent al jaren. In de zomer is het goed hier buiten te zitten.

Datum van bezoek: januari 2020

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers, attent personeel in grote Amsterdamse kroeg. Misschien als het wat te rustig is, iets te groot om gezellig en intiem te zijn.

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een aantal drankjes gedaan met een grote groep voor een afscheid. De bediening is erg vriendelijk en snel, daar is echt niets op aan te merken. Het wat lagere cijfer komt meer omdat het allemaal zo groots is en niet zo gezellig. Een rij met tafels achter elkaar, weinig echte sfeer, wat wel jammer is, omdat het in potentie echt leuk kan zijn. Ik mis dan o.a. planten/groen en andere dingen om sfeer intiemer te maken. Qua service en drankjes etc. alles top!

9 februari 2020 beoordeeld

In de zomer heeft Wildschut een populair terras. In de winter moet Wildschut het doen met de binnenruimte, ingedeeld in ongebruikelijke vormen. Gevolg is dat de tafels ordelijk, maar kleinschalig zijn uitgezet. De sfeer is wel erg klassike en matig. De bediening is matig, de kaart is fantasieloos en kort. De kwaliteit van eten en drinken is ook maar heel matig.

Datum van bezoek: februari 2020
couple1091, General Manager van Wildschut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Hartelijk dank voor uw feedback! Het gebouw waarin we zijn gevestigd is een origineel Amsterdamse School creatie uit de jaren '20. De indeling kunnen ( en willen ) wij niet veranderen, zelf zijn we er erg blij mee.
Verder hopen wij u ooit weer te mogen verwelkomen, en gaan ons best doen om de fantasieloosheid en vooral de schijnbaar allesoverheersende matigheid eens flink op te poetsen.
Vriendelijke groet!

27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk oudewets café. Lekkere biertjes, gezellig eten ennnn leuke gasten.
Goede muziek. Gewoon een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
couple1091, General Manager van Wildschut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Gewoon heel erg bedankt! Realiseer u dat u zelf ook een leuke gast bent, we maken het café gezamenlijk!

Reizigers die Wildschut bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Wildschut geweest? Deel je ervaringen!