“Lekkere koffie en appeltaart”
Beoordeling van De Koffieschenkerij

De Koffieschenkerij
Geclassificeerd als nr. 2 van 149 Snelle hap in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
16 maart 2020 beoordeeld

Een rustig plekje in een drukke buurt. Let goed op want je loop er snel voorbij. Lekkere kop koffie (maar mag gerust warmer zijn). Huisgemaakte appeltaart is een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

8 januari 2020 beoordeeld

je loopt er snel voorbij, maar als je van heerlijke koffie en thee met gebak houdt moet je echt even opletten en hierheen komen.

Datum van bezoek: november 2019
22 december 2019 beoordeeld

Wat een leuk plekje! Als Amsterdammer vermijdt ik de wallen altijd. Hoewel ik vaker over de Koffieschenkerij had gehoord, trok het me nooit om het te ontdekken. Wat een spijt heb ik dat ik het nu pas heb gedaan. Een heerlijk plekje in een minder leuk stukje Amsterdam. Ze schenken lekkere koffie met alle lactosevrije melkopties die je je maar kan bedenken. Ook de taart is een aanrader, en dat komt van iemand die normaal niet zo’n zoetekauw is.

Datum van bezoek: oktober 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in Amsterdam een rustig plekje in een drukke buurt. Een goede kop koffie met een groot stuk appeltaart voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke plek om lekker koffie te drinken. Je zit in een gedeelte van De Oude Kerk. Naast een uitgebreide keuze aan koffie/thee hebben ze ook heerlijke soorten gebak. Je kunt er ook terecht voor ontbijt en lunch (beperkte kaart).

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Koffieschenkerij bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Koffieschenkerij geweest? Deel je ervaringen!