TripAdvisor

Keukens: Café
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Centrum
9 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk en gezond eten vriendelijke medewerkers heel veel vegen optie en glutenvrij brood met de vegen saled was lekker
Kortom beste restaurant in Amsterdam.

Datum van bezoek: oktober 2019

8 oktober 2019 beoordeeld

Heel gezond eten vegetaries eten gluten vrij optie en lekker sfeer heel vrendelijk medewerkers.heerlijk ik avdesser iederen om te bezoeken

Datum van bezoek: oktober 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ontbijt gehad en het zag er heel verzorgt uit. Voor wie geen fastfood wilt als ontbijt maar een goede basis om de dag mee te beginnen kan ik dit zeker aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden naar binnen gelokt door het mooie interieur. Eenmaal binnen hadden we gelijk door wat voor een fantastisch chille vibe hier hangt!! Ook een goede bediening. En het eten, mmm. Onwijs goed. Zeker een dikke aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer dat we dit restaurant bezochten. Toeval wil dat juist vandaag de kaart was gewijzigd, super! We kozen een Quesedilla, maar die bleek nog niet klaar te zijn. Jammer! In overleg met de vriendelijke serveerster kozen we een broodje met hummus en gegrilde groenten.... heel goed advies want oooh wat was dat lekker. Ruim belegd met Hummus, advocado met pijnboompitjes en salade! Om je vingers bij af te likken. De verse ginger & orange thee was ook erg fijn. Toch snel weer terug voor de Quesedilla!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Ivy & Bros bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Ivy & Bros geweest? Deel je ervaringen!