“Heerlijk Indonesisch tafelen in hartje Amsterdam ”
Beoordeling van Rabaab Restaurant

Geclassificeerd als nr. 1.976 van 4.564 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Restaurant Rabaab ligt in hartje Amsterdam. In de buurt van het centraal station, wordt ons eten geserveerd met de authentieke en klassieke smaak van de Indiase kruiden aan onze klanten, zoals hoe de authentieke klassieke muziek van de Rabaab werd geserveerd aan de Indiase bevolking tot aan de Europese bevolking. Rabaab biedt de unieke combinatie van authentieke Indiase en Indonesische gerechten. In een prettige ambiance kun je bij Rabaab genieten van de Indiase keuken met zijn tandoories, curries, naanbrood en diverse vegetarische gerechten. Maar natuurlijk ook de vele Indonesische Rames gerechten en de beroemde rijsttafels & ons vriendelijke en goed opgeleide personeel staat altijd klaar om onze klanten te verwelkomen en te bedienen.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de speciaal Indonesische tafel gekozen, met de wijnaanbeveling van de chef.
Voor ons, meer dan genoeg - je kon ook nog bijdragen - maar vooral, suuuuuper lekker.
Volgende keer in Amsterdam komen we hier zeker terug.

10 augustus 2021 beoordeeld

We hebben lekker gegeten ( indiaas) De bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar! Ieder een ander gerecht en samen gedeeld!

10 augustus 2021 beoordeeld

Gaan hier zeker nog een keer uitleggen eten, vriendelijke bediening. Met z'n tweetjes verschillend gerecht6besteld en gedeeld.

28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is qua inrichting niet heel hoogstaand maar het eten was heerlijk. Zowel indiaas als Indisch gerecht gehad en beide smaakten erg lekker. Bitter chicken is een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
21 mei 2017 beoordeeld

Leuk restaurantje niet ver van Amsterdam Centraal Station met een zeer vriendelijke gastheer.
Uitgebreide keuzemenu – volgens mij typisch van het noorden van India. Goede kwaliteit, lekker gekruid en flinke porties (behalve “onion bhaji” net genoeg voor een kind).
De Indiase sfeer proef je hier niet echt.
Let op: geen alcohol.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Rabaab Restaurant bekeken, bekeken ook

In Rabaab Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.