“Nog steeds erg goed. Maar een beetje ruimte zou welkom zijn. ”
Beoordeling van Hemelse Modder

Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal maal gegeten bij Hemelse Modder en weer was het eten en de bediening zeer goed. Alleen wat dit keer tegenviel was dat we met 5 personen waren maar een tafel kregen voor 4 personen. En dat voelde wel erg krap. Als het nu druk was snap ik dat wel maar het was rustig, erg rustig zelfs. Er waren verschillende tafels vrij, zelfs een tafel voor 6 personen die de hele avond vrij was. We hebben niet geklaagd, en misschien hadden we dat wel moeten doen, maar ik vind dat ze dat zelf zouden moeten zien en snappen. Dat is jammer en geeft toch een mindere beleving.

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend goed dineren in een ontzettend gezellige tent met veel reuring. Je kunt kiezen uit verschillende gangen voor een vaste prijs. Start bij €40. Veel vega. Men denkt mee in opbouw van je menu (voor en hoofd gerecht ging mijn keuze uit naar 2 voorgerechtjes) Boerenkoolsoep is echt eentje om voor terug te komen!

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Wat chaotische bediening en soms lang wachten. Maar net niet vervelend. Alle gerechten waren lekker.

Datum van bezoek: januari 2020
27 november 2019 beoordeeld

We hadden de vis en het menu.
De vis (heek) was droog en taai. Het wild was lekker, je vega schotel niet op smaak en groenten onherkenbaar.
Daarbij was mijn glas huiswijn! €8! En nee dat was geen champagne!
En de Hemelse Modder, waar we voor kwamen en ik mijn voorgerecht voor had opgegeven was bloemig. Jammer!
Kortom, de rekening die wij na afloop kregen was een grote domper op de avond.
Zo lekker/goed was het niet en daarbij was het erg lawaaiig waardoor we elkaar niet goed konden verstaan. Kortom geen leuk verjaardagsdiner voor mijn moeder.
We dachten we geven het een 2e kans, helaas. Hier komen wij buurtgenoten niet meer terug.

Datum van bezoek: november 2019
3 november 2019 beoordeeld

Het blijft een topzaak, al 35 jaar. Dat is superknap in Amsterdam. We hadden verschillende gerechten van het seizoens- en wildmenu. Alles goed op smaak en goede porties, lekkere frietjes erbij ook. Je krijgt net dat beetje extra; olijfjes en heel lekker brood van Menno vooraf, koekje bij de koffie en chocolaatjes bij de rekening. Hele lieve mensen en je voelt je echt welkom. Wijnen per glas zijn wel heel rijzig voor wat je krijgt. Dus beter om gewoon een karaf van 0,5 liter of een fles te bestellen. Dan is het totaal van de rekening echt waar voor je geld!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Hemelse Modder bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Hemelse Modder geweest? Deel je ervaringen!