“Beste tapas!”

Geclassificeerd als nr. 577 van 4.493 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Duende is de oudste tapas bar van Nederland. Al ruim 25 jaar is deze bar een begrip op het gebied van authentiek Spaans eten, zowel voor buurtbewoners als mensen van buitenaf. Goed eten en een fijne sfeer hoeven niet ingewikkeld te zijn. De flamenco-lessen en de optredens maken Duende tot een Spaans pareltje in de Jordaan.
29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier genoten! Beste tapas die ik heb gegeten. De bediening is vriendelijk en de gerechten staan snel op tafel, zeker een plek waar we (snel) naar terug gaan.
Aanraders: Chorizo kroketjes, Kippendijen met knoflook, gefrituurde aubergine, gamba’s pil pil, toast met tomaten/serano ham en uiteraard de sangria!

Datum van bezoek: juli 2020

27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, unieke flamenco performance van de koningin Maria Cortés met nadien heerlijke tapas. Fijne ontspannen sfeer. Eigenaar is erg behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
26 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een heerlijke flameco show en heerlijke tapas in dit typisch Spaans barretje in Amsterdam. Goede tapas, fijne en snelle bediening.Vriendelijke eigenaar en een heerlijk sfeertje! Kortom een super avond met mijn dochter gehad!
We love it!

Datum van bezoek: november 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen gegeten van een paar zálige tapas met heerlijk wijntje erbij! Superleuke lokatie, aardige en vrolijke bediening! Erg genoten!

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juni 2019 beoordeeld

Goede menukaart, ook vegetarische mogelijkheden, vriendelijke bediening, goede sfeer, mooie schone open keuken en zeer smakelijk eten op goede locatie.
Wat wil je nog meer! En nog betaalbaar ook, geen opgejaagde toeristen-prijzen.Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Duende bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Duende geweest? Deel je ervaringen!