“Extreem Genieten”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Nieuwe Pijp
15 maart 2020 beoordeeld

Extreem genieten van het uitzicht, de vriendelijkheid en professionaliteit van het personeel en vooral van de extreem bijzondere gerechten. Spannende combinaties zoals de kreeft met tandoori kruiden, het superieure koningschap gericht en het fantastische wagyu vlees. Alleen het laatste dessert was iets te machtig.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Zo genoten, een gedenkwaardige avond.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige ambiance met uitzicht over de stad. Heerlijk gegeten met verassende gerechten en heerlijke wijn. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst gastvrij ontvangen, prachtig uitzicht over Amsterdam. Van begin tot eind genoten. Passie, aandacht en plezier in het vak proef en zie je hier. Wij komen zeker terug. 3 sterren waardig.

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld

Al die smaken, zoo lekker. Alles klopt... geweldige ervaring weer.
zeer vriendelijke bediening......

Datum van bezoek: februari 2020
9 februari 2020 beoordeeld

Abraham en de Amsterdamse Hotelnacht kwamen er weer aan.. welke keuze gaan we dit jaar nemen. Zullen we een uitpakken? Leek ons een goed plan. Gelukkig een kamer kunnen boeken in het Okura en daarna direct door naar de site van Ciel Blue.. en ja, er was nog plek. Geboekt. 18 januari om 1830.

En een feest is het geworden. Van binnenkomst tot einde. We hadden een prachtige tafel aan het raam met een schitterend uitzicht over Amsterdam. Bediening was aanwezig, maar absoluut niet storend.

We hadden gekozen voor het Guestronomy menu, inclusief bijbehorende wijn-arrangement. Op 1 combinatie na (en daar hebben een leuk gezellig gesprek met de sommelier over gehad) waren de combinaties gerechten en wijn perfect.

Bij de oester kregen we het even te kwaad. De herinneringen die toen binnen kwamen zorgden even voor een traan aan tafel.

Al met al heerlijk gegeten. En voordat alle gerechten geserveerd waren was het ook al 00:15.

Een klein minpuntje om toch even te benoemen: Het boek dat we kregen had wat ons betreft wel een persoonlijke noot mogen hebben. Nu was het boek gesigneerd met een algemene tekst.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Ciel Bleu Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ciel Bleu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!