“Ga voor de sfeer, niet voor het eten”

Zomerrestaurant Vuurtoreneiland
Geclassificeerd als nr. 939 van 4.436 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Noord Oost
Wijk: Noord Oost
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden de hele ervaring, die begon op de boot, heel bijzonder en sfeervol! Net als de locatie. Het eten viel alleen helaas erg tegen. Voor 85 euro, 5 gangen exclusief drank, hadden wij hoge verwachtingen. Die zijn niet waargemaakt. Veel gefermenteerde ingrediënten en groenten in de gerechtjes, die soms erg zuur en soms erg zout waren en geen ‘wow’ gevoel opriepen. Wel ‘prima’. Het begon ook al met verbrand brood. Kortom: ga voor de ervaring, niet voor het eten.

13 maart 2020 beoordeeld

Wat een speciaal verjaardagskado moest worden, werd een grote teleurstelling. Bij aankomst de afgesproken "bubbels" vergeten voor de jarige en dat werd ook niet alsnog gedaan. Het eten was echt superslecht en niet wat er werd verteld aan de telefoon. Kortom, een hoop geld voor een mislukt verjaardagskado! Na afloop via meerdere wegen contact gezocht, maar geen reaktie. Als je reserveert, krijg je binnen 5 min de betalingslink, maar bij een klacht geven ze niet thuis. Erg jammer, dus zeker geen aanrader.

12 maart 2020 beoordeeld

Dit arrangement cadeau gekregen van onze kinderen. Heel aangename ervaring, zowel de bootreis als het diner. Goede wijnkaart, persoonlijk advies. Ondanks de winterse temperatuur een warme gebeurtenis.

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bijzonder eiland! Zo mooi en ongerept. Een ontzettend bijzondere lokatie met een goede sfeer en nette / leuke bediening.
Fijne bootreis richting het eiland zorgt er voor dat je echt even van de gehaaste wereld bent.
Voor de prijs van €75 euro pp zonder drank voor een 5 gangen lunch verwachtte ik alleen wel meer dan dat wij nu voorgeschoteld kregen.
Alles is gefermenteerd. Het begon al met 'ranzige' boter, extra opgeklopt en een veel te hard gebakken brood, daarna harde stukjes vis, ook kregen wij kippenmaagjes te eten en nog een gefermenteerde appel die eruit zag alsof hij al weken verrot naast een boom had gelegen.
Als ik nu weer aan het eten denk word ik gelijk misselijk.
Zo zonde, zo'n prachtige unieke locatie en dan bar slecht eten....!

Datum van bezoek: februari 2020
24 januari 2020 beoordeeld

De sfeer is prachtig en mooi. Veel lampjes en gezelligheid.
Het eten is helaas matig, veel te zout, hele kleine hapjes en aardse smaken. Prijzen liggen heel hoog, een wijntje kost 7.50 euro per glas. Geen aanrader voor ons.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Zomerrestaurant Vuurtoreneiland bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Zomerrestaurant Vuurtoreneiland geweest? Deel je ervaringen!