Beoordeeld op 17 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Beoordeeld op 2 maart 2020

Hotel met zeer goede voorzieningen zoals toegang naar receptie vanaf parkeergarage. ruime parkeer gelegenheid onder afdak. uitstekende service van al het personeel, professioneel maar ook meelevend met je situatie, kortom als gast ben je het middelpunt bij Park Plaza!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Bedankt voor het kiezen van Park Plaza Amsterdam Airport. Onze gasten staan centraal in alles wat we doen, niets maakt ons gelukkiger dan te zien dat je verzorgd en gewaardeerd wordt! We kijken uit naar je volgende 5/5 bezoek. Met vriendelijke groet - Barbara

Beoordeeld op 25 februari 2020

Prima kamer, netjes en schoon en uitstekende parkeervoorziening. Met het openbaar vervoer is de binnenstad makkelijk te bereiken. Ook het ontbijt is uitstekend. Het restaurant heeft weliswaar een beperkte keuze maar voor ons voldoende.

Datum van verblijf: februari 2020
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Hartelijk bedankt voor uw feedback! Fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Hopelijk kunnen wij u nogmaals verwelkomen! - Barbara

Beoordeeld op 10 februari 2020

Een hotel in Nederland waar we tot drie maal worden "geholpen" door personeel dat geen Nederlands spreekt. Kamers zien er versleten uit. Wij hadden logies/ontbijt en toch probeerden ze ons alsnog duurder ontbijt te verkopen. Ze vroegen niet of we dat wilden, ze gaven ons gewoon de voucher en wilden dan de betaling van 12.5 Euro per persoon, gelukkig hadden we de papieren bij waarin stond dat we logies en ontbijt hadden geboekt. Als je denkt zomaar te overnachten en gratis te kunnen parkeren ga je voor een verrassing staan. Een klant naast ons aan de receptie moest de parking betalen omdat hij niet specifiek park/sleep/fly had. Het eten in het restaurant vonden we maar ondermaats. Ons zien ze daar nooit meer terug, kwaliteit was slecht en ik vertrouw dat hotel gewoon niet.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Bedankt voor uw review, Caludio. We zorgen ervoor dat er altijd een medewerker aanwezig is die Nederlands kan spreken, het spijt ons als u het moeilijk vond om met ons te communiceren. Het spijt ons ook als er een misverstand bestaat over het ontbijt, we zouden het nooit twee keer aan onze gasten proberen te verkopen. Op onze website vindt u alle informatie over parkeren. We zijn teleurgesteld om te zien dat u niet meer bij ons blijft, we hopen dat u van gedachten verandert in de toekomst. Tot dan - Barbara

Beoordeeld op 1 februari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, BarbaraPPHE van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020