Beoordeeld op 20 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
LucyPPHE, Customer Service Team van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Beoordeeld op 8 december 2019

Geweldig weekend ervaren in uw hotel.
Kom er graag
Personeel van dat weekend 29tot 1 dec
Was geweldig behulpzaam zeer vriendelijk
Een echte team.
Voor mij als gast, was dat ook prettig om te zien.
Verder mooie kamer wel de eerste kamer dat zo klein was. Maar heerlijk weekend gehad

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, Online Community Coordinator van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Dank je wel voor je feedback. We houden ervan alle gasten een warm welkom te geven. Tot snel voor een ander geweldig verblijf in een van onze kamers - Barbara

Beoordeeld op 29 november 2019

Ik was hier voor een evenement dat in het hotel gehouden werd. Er was veel geluid van waterleidingen/airco/omgeving. Ramen in de kamer kunnen niet open. Personeel is vriendelijk.

Ik heb twee losse bedden gereserveerd, ik kreeg ze echter aan elkaar vast.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
BarbaraPPHE, Online Community Coordinator van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Bedankt voor het achterlaten van uw review. We willen ons graag verontschuldigen voor een aantal dingen die u dwarszaten tijdens uw verblijf, maar wees gewaarschuwd dat onze ramen dicht zitten vanwege veilig- en gezondsheids rededen. Ik hoop dat onze hospitality een goede indruk op u heeft achten gelaten, tot snel - Barbara

Beoordeeld op 28 november 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Bdaza1, Online Community Coordinator van Park Plaza Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beoordeeld op 26 november 2019

Goed hotel met spa en fitness en gratis shuttlebus naar Schiphol. Mooie kamers. Eten en drinken zeer kostbaar daar, bijna Schiphol prijzen. Service en hygiëne staan hoog in het vaandel daar, daar was niets op aan te merken.

• Reistype: Reisde alleen