Beoordeeld op 18 februari 2019

Stayokay personeel ontving ons gastvrij, we werden meteen geholpen en konden onze bagage opslaan in een aparte ruimte, 's avonds zijn we naar onze ruime kamer gegaan en hebben er goed geslapen. Geen herrie op de gang of in de straat. "s morgens lekker bijtijds opgestaan en ontbijt gedaan, koffie en fruit erbij, maar ook belangrijk: ik heb een glutenvrij dieet en er was voor speciaal brood gezorgd. Dus voor ons is Stayokay Amsterdam Oost een prima locatie, een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 10 januari 2018

Mooie locatie heeft deze Stayokay Hostel.Indische buurt heeft een gezellige uitstraling echt een Amsterdamse wijk.Het hostel is een jaar of wat opgefrist.De kamers ogen leuk en modern goede bedden en een uitgebreid ontbijt.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam !!!

Kamertip: Neem een privekamet of Mannen of Vrouwen gescheiden 4 persoons.
Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 april 2017

Prima eigen kamer in stayokay, goed bed, prettige douche, basic maar goed. Wel een groot gebouw met veel gasten, jong en oud. Eetzaal massaal, ik heb er niet gegeten omdat er natuurlijk in Amsterdam een enorm aanbod is.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 maart 2017

Hip en trendy hostel in een prachtig gerenoveerde oude school in een leuke multiculturele buurt. Mooie, propere kamers maar jammer genoeg wel veel nachtlawaai door een bende schooljongeren die naast ons logeerden. Dus een goeie nachtrust hebben we niet gehad....Al de rest was zeker oké!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017

prima kamer prima bedden prima locatie restaurantjes om de hoek, albert hein in de buurt veilige buurt filmhuis om de hoek, tram om de hoek fietsverhuur om de hoek vriendelijk personeel jammer dat er geen gezamenlijke woonkamer is

Datum van verblijf: februari 2017