Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Erg plezierig hotel in de Spaarndammerbuurt en op loopafstand van de Jordaan. Keurige en schone kamer. Kamerprijs heel redelijk zo vlak het centrum en vandaar dat het hotel waarschijnlijk zoveel erg jong publiek trekt. Kunst aan de muren aardig maar niet heel bijzonder. Goed verzorgd ontbijt met ruime keuze. Enig minpuntje: de in het hele hotel hangende, penetrante spuitbusgeur van goedkope luchtverfrissers. Aanrader voor bezoek aan Amsterdam.

Datum van verblijf: februari 2020
FrannyS32, General Manager van WestCord Art Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Oh Koen, zo jammer om te horen dat je de 'spuitbusgeur' niet prettig vond en dat deze goedkoop over komt. Ik zal hier direct met de Houseekeeping naar kijken, niks moet overheersend zijn. Wel heel fijn om te lezen dat jullie verder het hotel als prettig hebben ervaren. We hopen jullie in de nabije toekomst terug te mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Franny Stroeken General Manager

Beoordeeld op 6 december 2019

Leuk en modern hotel.Juniorsuite geboekt,ruime kamer,bad en douche (maar toch iets ruimer verwacht).Ruim en uitgebreid ontbijt,vriendelijke bediening.Restaurant heeft wel een te beperkte keuze (ok was wel december).Met de bus 10 minuten van Centraal Station.Dagkaarten voor openbaar vervoer zijn een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Exploration818654, General Manager van WestCord Art Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2019

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden waren bij ons, wat miste u in het restaurant? We maken alles op aanvraag! Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet, Franny Stroeken, General Manager

Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Super vriendelijke front Office !
De lunch in het hotel restaurant vonden we matig- lang wachten en teveel gerekend 10€.
De kamers zijn mooi en geluidloos. Goed werkende regendouche!
Eigen parking.
Aanrader

Datum van verblijf: juli 2019
FrannyS33, General Manager van WestCord Art Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste Jurgen,

Bedankt voor uw verblijf in het WestCord Art Hotel en voor uw mooie woorden op TripAdvisor.

Ik hoop dat u een leuk weekend heeft gehad bij Milkshake!
U geeft aan dat de frontoffice super vriendelijk is en de kamers zijn mooi en geluidloos. Ook geeft u aan dat de lunch wat minder was.. Mijn oprechte excuses voor het lange wachten en hier gaan wij zeker op letten.

Ik hoop u snel nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel goede ligging rustig en toch kort bij centrum.
Personeel heel vriendelijk zowel aan de receptie als bar/resto.
Mooie attentie voor verjaardag .
Echt een aanrader .
Restaurant prijs kwaliteit goed

Datum van verblijf: juni 2019
FrannyS33, General Manager van WestCord Art Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2019

Beste Andre,

Bedankt voor uw verblijf in het WestCord Art Hotel en voor deze mooie woorden op TripAdvisor.

Wat leuk dat u tijdens uw verjaardag bij ons verbleef! Ik hoop dat u een leuke dag heeft gehad!
U geeft aan dat het personeel vriendelijk is, het een leuk hotel is en het restaurant een goede prijs kwaliteit heeft.
Ook raadt u het hotel aan, dat zijn één van de mooiste complimenten die wij kunnen krijgen.

Ik hoop u snel nog eens te mogen verwelkomen.

Met artistieke groet,

Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Horel zn suite die we geboekt hadden was perfect net als het ontbijt niks op aan tel merken.
We hadden de suite geboekt omdat we donderdag 6 juni (overnachting geboekt van 5 op 6 juni) 10 jaar getrouwd waren en dit hadden we ook vermeld.
Het zou gewoon echt onvergetelijk zijn moest hier rekening mee gehouden geweest en bijvoorbeeld een kleine attentie of verrassing op de kamer was geweest zoals roze blaadjes of flesje bubbels of dergelijke dan was het zeker een onvergetelijke overnachting geweest.
Heel jammer maar wel een tip

Datum van verblijf: juni 2019
FrannyS33, General Manager van WestCord Art Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2019

Beste Kenny,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in het WestCord Art Hotel. Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. U geeft aan dat de suite perfect was en niks aan is te merken op het ontbijt!

Nog gefeliciteerd met uw 10 jarig huwelijk, ik ben verbaasd over uw opmerking. U geeft aan dat u hiervoor kwam en dit ook gemeld is. Mijn oprechte excuses dat wij hier niks mee gedaan hebben en ik zal dit zeker bespreken. Bedankt voor uw feedback!

Ik hoop u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met artistieke groet,