Vandaag geopend: 09:00 - 20:00

vanaf 32,43 US$
vanaf 26,06 US$
vanaf 26,06 US$
Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Was een mooie ervaring en leerzaam.
Best eng af en toe, was duidelijk te zien dat alles afkomstig is van echt mensen.
Maar prachtig hoe ze zijn tentoongesteld.
Niet in te schatten hoeveel werk dat achter elke persoon zit. Alles komt aanbod, spieren, beenderen, organen en zenuwen. Prachtig tentoongestelling hoe het menselijk lichaam er uitziet en werkt.

Datum van activiteit: maart 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Body Worlds, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Goedemiddag Sabine,

Bedankt voor het geven van 5 sterren en voor het schrijven van je leuke ervaringen. Het is leuk om te lezen dat je zoveel hebt geleerd van het menselijke lichaam.

Binnenkort zullen wij onze deuren weer openen na een aantal weken gesloten te zijn geweest. Je bent natuurlijk altijd welkom om nog eens terug te komen en meer te leren.

Body Worlds Amsterdam: The Happines Project.

Beoordeeld op 12 maart 2020

Het bezoek begon al goed door de gastvrije ontvangst door de portier Arjan. Verder zeer leerzame presentatie.al kan de uitleg beter o.a. door er figuren bij te plaatsen.

Datum van activiteit: maart 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Body Worlds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Beste 19eu,

Bedankt voor je review van 5 sterren.

Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo fijn zijn ontvangen door onze topper Arjan!

Bedankt voor de eerlijke feedback en we hopen dat we jullie snel weer eens mogen ontvangen.

BODY WORLDS: The Happiness Project

Beoordeeld op 8 maart 2020

We vonden het echt heel leuk en interessant. De speurtocht (top gekregen van Madelief) voor de meiden was erg leuk. Vooral voor onze jongste spring in het veld van 8 jaar. Hierdoor rende zij niet geheel doelloos rond naar het einde van de tentoonstelling. Onze oudste vond het door de speurtocht nog interessanter wat ze allemaal te zien kreeg.
Bij het einde nog gezellig zo'n scan gedaan en nog even nagebabbeld met de heer Arsen. Erg prettig, erg kind vriendelijk!

Datum van activiteit: februari 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Body Worlds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Hallo sandradK2110HC,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om een review aan ons te schrijven. Leuk om te horen dat de meiden zo genoten hebben van de speurtocht. Op deze manier hopen wij Body Worlds ook voor kinderen aantrekkelijk te maken.

Even nababbelen is altijd goed en Arjen is hier de perfecte persoon voor. We zullen deze complimenten ook zeker met hem delen.

Hopelijk zien wij u nog een volgende keer terug.

Body Worlds Amsterdam: The Happiness Project

Beoordeeld op 7 maart 2020

Samen met mijn dochter naar Body Worlds. Stond al langere tijd op ons lijstje. En hebben er absoluut geen spijt van dat we geweest zijn.
Een interessant museum. Leerzaam en goed verzorgd. Goed bereikbaar met OV.
Een echte aanrader, met dank aan Arjen, die met veel enthousiasme mensen welkom heet.

Goedemiddag 67louisv,

Bedankt dat u ons een bezoek heeft gebracht en wat leuk om te horen dat wij al een tijdje op u lijstje stonden. Doordat we zo centraal gelegen zijn is het voor iedereen makkelijk om ons te bezoeken.

Ook bedankt voor de complimenten over Arjen. Deze zullen wij zeker met hem delen.

Hopelijk tot een volgende keer.

Body Worlds Amsterdam: The Happines Project.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Voor de tweede keer bezocht. Op locatie Amsterdam is de tentoonstelling opgezet in zes verdiepingen. Elk gedeelte van het lichaam (botten, bloedsomloop, spijsvertering etc) had z'n eigen etage. Dat was heel overzichtelijk. Prachtig tentoongesteld met goede uitleg. Wat heel leuk is, is de body check! Enorm behulpzaam en vriendelijk personeel. Het glas werd meerdere malen goed schoongemaakt, wat in deze tijd een fijn gevoel geeft. Vooral joviale Arjen bij de ingang zal ik niet snel vergeten ;).

Datum van activiteit: maart 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Body Worlds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Goedemiddag 333ranav,

Wat een goede recensie en een mooie woorden heeft u geschreven naar aanleiding van uw bezoek aan onze expositie. Komt u nog eens terug om een tweede body check te doen? Dit is namelijk gratis mogelijk.

Ook de complimenten over onze collega's zullen wij natuurlijk delen.

Bodyworlds Amsterdam: The Happiness Project