Vandaag geopend: 11:00 - 18:00

vanaf 21,58 US$
vanaf 23,98 US$
vanaf 21,58 US$
Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Met de coronamaatregelen hebben ze iets leuk bedacht om mensen uit elkaar te houden en afstand te bewaren. De acteurs doen het geweldig. Als je goed engels kan, doe dan de engelse toer, deze is grappiger, enger en zit gewoon beter in elkaar ! 1 nadeel, het duurt een klein halfuurtje , maar je betaald er toch 18 tot 24 euro per persoon voor

Datum van activiteit: juni 2020
TheAmsterdamDungeon, General Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Bedankt voor je positiviteit... Ik word er bijna misselijk van! We wachten met smart op je volgende bezoek, zodat we eindelijk te pakken kunnen krijgen!

Beoordeeld op 2 juni 2020

Leuk om te zien hoe de dungeon met de maatregelingen omgaan het is minder eng dan ik gedacht had misschien komt dat doordat er nog regelmatige schrikeffecten inzitten. Wat wel spannend is je gaat met maximaal 8 mensen naar binnen wij waren met zijn drieen en er waren gedeeltes waar wij werden gesplitst of zelfs alleen moesten gaan wat best spannend is maar uiteindelijk zie je elkaar toch weer maar op afstand dus elkaar vasthouden zit er niet in.

Enige minpunt is dat sommige shows waren gesloten ik weet niet waarom maar voor de spiegeldoolhof vond ik het niet erg maar ik wij liepen bijvoorbeeld langs 3 shows wat het de 19,- net niet waard is maar verder erg leuk. Ik kom hier snel terug.

Datum van activiteit: juni 2020
TheAmsterdamDungeon, General Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2020

Bedankt voor je review. Gelukkig heb je het overleefd.. Volgende keer laten we je echt niet ontsnappen!

Beoordeeld op 30 maart 2020 via mobiele applicatie

Al vaker de Engelse versie gedaan + de London Dungeon. Maar de Nederlandse tour is ook hi-la-risch. Goed acteerwerk en precies lang genoeg. Samen met dochter van 16. Super en wederom voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: maart 2020

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Geweldig super genoten me broer en ik zijn vaste klanten en het blijft geweldig leuk een AANRADER!!! super leuke shows

Datum van activiteit: maart 2020

Bedankt voor je beoordeling, ketter! Goed om te horen dat je een bezoek aan The Amsterdam Dungeon kunt aanraden. We hopen je in de toekomst nog eens de stuipen op het lijf te kunnen jagen…

Beoordeeld op 12 februari 2020

Echt een hele leuke beleving. Wij kochten de kaarten op vakantie veilingen. Anders zijn de kaarten aan de dure kant

Datum van activiteit: februari 2020