Beoordeeld op 1 augustus 2020

2 dagen even in dit heerlijke hotel gezeten. Weer eens wat anders. Geen keten nieuw standaard hotel. Maar hotel met historische feel. Dat zorgt er voor dat kamers anders zijn... als je op knsm eiland ten noorden wandelt je het New York gevoel krijgt.
Tram voor de deur voor als je niet wil lopen. Bediening was super vriendelijk hulpvaardig en netjes. Ik ze aanrader!
( het ontsmettingshuis staat naast het hotel ;-) fijn in Corona tijd ha ha )

Kamertip: Lees de omschrijving goed!
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Wederom een geweldige ervaring. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ook een voedselallergie was voor de keuken geen probleem om een heerlijke maaltijd te serveren. Ook kinderen kunnen van de normale kaart bestellen, zelfs met speciale wensen. Het voelt elke keer weer als thuiskomen.

Beoordeeld op 28 juli 2020

Heel fijn hotel, relaxed, en echte mensen geen fancy poes pas, maar gewoon mooi, sierlijk, oud en historisch maar ook met vleugje modern en vriendelijk personeel!
Ik zou er zo nog een keer heen gaan, en ik woon gewoon in deze stad notabene.

Datum van verblijf: juli 2020
Judi de Jong, Marketing van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste Roos,

Wat een fijne review. Je bent altijd van harte welkom. Heb je toevallig de staycation aanbieding via Hotelnacht gezien? Dat maakt het voor Amsterdammers extra leuk om bij ons te komen slapen.

Hartelijke groet,
Team Lloyd Hotel

Beoordeeld op 16 juli 2020

Wij sliepen in kamer 210, dit was een ruime suite met een geweldig bed. De mensen die in het hotel werken waren enorm vriendelijk, approachable en gezellig. De kwaliteit van het eten was ook erg goed. Kortom een geweldig verblijf.

Datum van verblijf: juli 2020
Judi de Jong, Marketing van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2020

Beste Max,

Wat een geweldige review. Wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Team Lloyd Hotel

Beoordeeld op 10 juli 2020

Gezellig hotel op een uitstekende locatie. Erg vriendelijk en betrokken persone.
Leuk om naar Amsterdam Noord te fietsen( eerst met je fiets op het pontje)
En ook maar 2 haltes met de tram van centraal station.