Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.244)
Beoordelingen filteren
2.246 resultaten
Waardering van reizigers
854
797
293
171
131
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
854
797
293
171
131
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 2.246 beoordelingen
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een gastvrijheid. Super vriendelijk personeel. Hippe kamers. Heerlijk ontbijt en ook voor lunch of diner de juiste plaats. Helemaal een plus als je hiervan kunt genieten van het terras achter het hotel. Zeker een aanbeveling om hierheen te gaan voor overnachting, lunch of diner of lekker gewoon een borrel op het terras.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Machielll
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLloydHotel, General Manager van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste Gast,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Bedankt voor uw compliment aan onze staff.

Graag verwelkomen wij u nogmaals voor een verblijf, diner of borrel!

Met vriendelijke groeten,

Piet Boogert
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2019

Het hotel is mooi gelegen aan het IJ, de kamers zijn uniek en in alle prijsklassen beschikbaar. Heerlijk rustpunt voor het ontdekken van Amsterdam.
Het personeel doet volop hun best om het verblijf voor de klant aangenaam te maken.
Service en gastvrijheid met een glimlach hebben ze hier uitgevonden.
Top!!

Kamertip: Je hebt hier kamers in verschillende prijsklassen
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Ger038
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLloydHotel, General Manager van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van deze review en bedankt voor uw vriendelijke woorden met betrekking tot ons team. Een mooier compliment kunnen wij niet krijgen! Het zou ons een genoegen zijn u opnieuw in ons hotel te mogen verwelkomen.

Voor nu wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Piet Boogert
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2019

heerlijk ontbijt, lekkere broodsoorten, goede koffie en espresso, en hoera: stukje verse appeltaart! Verder heel aardige medewerkers, ook tijdens reservering, telefonisch en per mail. De kamer was prima, maar niet helemaal ideaal met schuin dak en loopt ook niet over van gezelligheid. Bed lag goed.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank martinus h
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLloydHotel, General Manager van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Beste Martinus,

Hartelijk dank voor de prachtige complimenten voor onze keuken! We hebben 117 verschillende kamers die erg uiteenlopen qua smaak en stijl. We denken graag mee om een passende kamer te vinden tijdens uw verblijf. Zou u mij een berichtje kunnen sturen naar post@lloyd.nl met uw kamernummer? Dank kunnen we kijken hoe we de kamer aangenamer zouden kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Piet Boogert
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Gezellig en toch open ingericht. Fijne sfeer gecreëerd mede door de vrolijke gastheer met knotje en snor een mooie avond gehad. Wij hebben de steak tartare en aspergesoep gegeten, echt zalig! Veel dank en wij komen snel weer!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Maxime S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLloydHotel, General Manager van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Beste Maxime,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Wat fijn om te lezen dat u genoten hebt van u diner in ons restaurant. Ik zal uw complimenten doorgeven aan Lauro!

Graag verwelkomen wij u nogmaals bij Het Lloyd.

Met vriendelijke groeten,

Piet Boogert
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juni 2019

Een jeugdig hotel mét een historie over vele jaren.
Fijne kamers, knap ingericht, ver weg van de Ibissen en Hollidays In e.d.
Rustige ligging aan het machtige water: nu nog een watertaxi?
Ons moet je niet meer overtuigen.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Odyssey53469856811
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TheLloydHotel, General Manager van Lloyd Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Een watertaxi zou het plaatje inderdaad helemaal compleet maken!

Het zal ons een waar genoegen zijn u opnieuw hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Piet Boogert
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken