Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Super fijn ontvangst. Mijn zoontje is heerlijk verwend. Bedankt voor de attentie. Lekker bed, heerlijk rustig, lekkere douche en fantastisch ontbijt. Vlakbij de Ziggo Dôme en de Arena. Ideaal uitgangspunt om de stad nog in te gaan. Al met al een hotel om weer terug te komen.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2019

Het is een hotel dat niet in het centrum van Amsterdam ligt, het is gesitueerd in een kantoortuin.
Op loopafstand van de Arena, Ziggo Dome, bus/trein en Metro station. 15 – 20 minuten van Schiphol
Goed ontbijt en vriendelijke medewerkers, kamers ruim voldoende.
Parkeren is niet gratis, maar heel erg duur, jammer.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2019

We kwamen hier voor een paar drankjes in de bar.
We waren snel bediend door Natalia, erg beleefd en vriendelijk. Leuke bar om een keer een drankje te doen, op een goede locatie. We komen zeker nog een keertje terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven voor in eerste instantie alleen een concert in de Afas Live , wat op 400 mrt afstand zit. Prima hotel, netjes, alles wat je van een grote multinational hotelketen mag verwachten. Als je je auto daar parkeert, kan je hem tot de volgende dag 17:00 uur laten staan, dus ook nog een bezoek brengen aan het centrum. Aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooie uitvalsbasis voor een concert in de ziggodome. Er zijn 2 recepties, eentje op de begane grond en een op de 2e verdieping, erg onhandig... De kamer was prima met 2 personen. Wel miste we een raam dat we open konden doen voor frisselucht. Op veel plekken lag er stof of haren. Op de badkamer miste een toiletborstel. Al met al een prima hotel maar de puntjes op de i moeten nog gezet worden.

Datum van verblijf: februari 2019