“Gezellige lunch”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Centrum
16 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke lunchen,uitgebreide menukaart heel veel keuze uit lekkere gerechten en lekkere wijnen rood en en rosé tevens ook diverse bier soorten en prima bediening.

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld

Snelle en vriendelijke service, lekkere chocolademelk. Proper en gemakkelijk om tijdens het shoppen even te pauzeren.

Datum van bezoek: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld

Super goed en gezellig restaurant! Ik zal er sowieso nog een keer komen eten als ik ooit weer in de buurt ben!

Datum van bezoek: januari 2020
25 januari 2020 beoordeeld

Het was lekker maar ik wil korting het was leuk en gezellig maar ik wil wel wat goedkopere eten hebben dan normaal

Datum van bezoek: januari 2020
29 november 2019 beoordeeld

Ruim en modern ingericht restaurant aan de rand van de winkelkern centrum. Vriendelijke en servicegerichte bediening. Zowel kwantitatief alsook kwalitatief prima aanbod van gerechten en dranken.
Als je in Amsterdam bent, kom je niet om een bezoek van Calf & Bloom heen!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Calf & Bloom bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Calf & Bloom geweest? Deel je ervaringen!