TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Goed en daarmee is ook alles gezegt, plus punt er is een overdekte garage die je aan een kleine prijs kan afhuren.
staat er goed en droog zolang je op reis bent, maar ook niet langer dan dertig dagen,

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Goed hotel, vlak bij treinstation Amsterdam Arena, centrum te bereiken met Openbaar vervoer in 15 à 20 min. Vriendelijk personeel. Parking was 25 € per dag. Voor GPS ingeven : Bijlmerdreef, 51 anders rij je hopeloos toertjes rond de verkeersvrije zone waar de ingang van het hotel ligt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste Happiness67138761048,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven zodat wij de nodige informatie verstrekt krijgen om onze service te verbeteren. Parkeren in de parker garage gelegen achter ons hotel is 23.50 EUR per nacht.

Wij zijn verblijd en verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 juli 2019

Erg fijne sfeer in het hotel! Ook fijn personeel en een goede kamer. Het ontbijt was erg lekker en ontzettend divers. Wij hebben genoten van ons super fijne verblijf en zullen dan ook zeker terugkomen voor meer.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Beste Angela R,

Wij willen u graag bedanken voor deze geweldige feedback!

Beoordeeld op 29 juli 2019

Mooie en rustig gelegen kamer! Hygiënische kamer en vriendelijk personeel! Wel druk bij het ontbijt! (+/- 10.45u) Hou daar rekening mee, wordt ook aangegeven in het hotel.
Goeie locatie als je een dagje arena hebt gepland!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste naninekroeske,

Beoordeeld op 3 juli 2019

Goed hotel met prima ontbijt, als je op tijd moet vliegen vanaf Schiphol. prima gratis Shuttle service naar Schiphol. Goed en vriendelijk personeel dat een prima service verleent. Hotel is dicht bij trein.

Datum van verblijf: juni 2019
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste Safari64195377516,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven. Is het mogelijk dat deze review voor Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol bedoeld is? Wij, hebben namelijk geen shuttle service naar Schiphol.

Wij hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.