Beoordeeld op 31 juli 2019

Erg fijne sfeer in het hotel! Ook fijn personeel en een goede kamer. Het ontbijt was erg lekker en ontzettend divers. Wij hebben genoten van ons super fijne verblijf en zullen dan ook zeker terugkomen voor meer.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Beste Angela R,

Wij willen u graag bedanken voor deze geweldige feedback!
Wij zijn verblijd en verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Mooie en rustig gelegen kamer! Hygiënische kamer en vriendelijk personeel! Wel druk bij het ontbijt! (+/- 10.45u) Hou daar rekening mee, wordt ook aangegeven in het hotel.
Goeie locatie als je een dagje arena hebt gepland!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste naninekroeske,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven zodat wij de nodige informatie verstrekt krijgen om onze service te verbeteren.

Beoordeeld op 3 juli 2019

Goed hotel met prima ontbijt, als je op tijd moet vliegen vanaf Schiphol. prima gratis Shuttle service naar Schiphol. Goed en vriendelijk personeel dat een prima service verleent. Hotel is dicht bij trein.

Datum van verblijf: juni 2019
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste Safari64195377516,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven. Is het mogelijk dat deze review voor Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol bedoeld is? Wij, hebben namelijk geen shuttle service naar Schiphol.

Wij hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 juni 2019

Vriendelijk behulpzaam peroneel en propere kamers, het hotel is gelegen vlakbij het winkelcentrum. Geen last van geluid, alles rustig. Ontbijt was in orde. Ik raad dit hotel zeker aan. We hebben van onze vakantie genoten. We misten alleen een terrasje aan onze kamer. Hier gaan we zeker en vast nog komen. +++

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Beste Daydream49028343576,

Beoordeeld op 18 juni 2019

Fijn, schoon en net hotel. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt, voldoende keus. Uitstekende locatie als je een concert of evenement in de ArenA, Ziggodome of AFAS Live bezoekt. Geen geluidsoverlast ervaren, fijne kamers met goede bedden.

Beste Linda V,